9 תשובות
לא
אנונימי
כן
מאמינה שהיו רגעים אבל בגדול לא
יאפ
אני מפחד לעשות טעויות כדי שלא יהיו טראומות :(
וזה עצוב שזה ככה
וזה עצוב שזה ככה
אנונימי
כן אני מפחדת מעצמי כל הזמן זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי אחרי המחשבה שטוי ימות מתישהו
לפעמים כשאני בהתקפי עצבים
עד היום מפחדת
באותו הנושא: