9 תשובות
לא
אנונימי
כן
מאמינה שהיו רגעים אבל בגדול לא
אני מפחד לעשות טעויות כדי שלא יהיו טראומות :(
וזה עצוב שזה ככה
אנונימי
כן אני מפחדת מעצמי כל הזמן זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי אחרי המחשבה שטוי ימות מתישהו
לפעמים כשאני בהתקפי עצבים
עד היום מפחדת