11 תשובות
וואי כן
אנונימית
רק לא זה
שואל השאלה:
למה לא- כאשר
אנונימי
מחכה לזה כברר
כן בבקשה
חדמש
כנל מי אוהב קיץ זה העונה הכי מגעילה
כולם מזיעים ומסריחים
מזיעים מכל דבר
חום מוגזם