11 תשובות
פשוט להפסיק להתווכח איתם, זה לא עוזר וסתם מעצבן.
כמות הפעמים שזה קורה ליי
וואי פשוט אין למה לטרוח תקשיבי
הם טיפשים ועיוורים
הם טיפשים ועיוורים
הם אנשים שמתעלמים מהמציאות והולכים אחרי טרנדים שהם רואים אחרים עושים
אל תבזבזי את הזמן שלך על האנשי הקיר האלה הם לא יכולים לשמוע את האמת
תקשיבי היא אנטישמית דיי חיימשלי את לא יכולה לשכנע תומכי טרור כי הם פשוט אנשים רעים מבטיחה להם שבעזרת השם הם יקבלו את הדין שלהם בעולם הבא ואלוהים ישלם להם אל תבזבזי את הכוח שלך על ויכוחים איתם כי זה חסר תועלת ולמדתי את זה בדרך הקשה
אנונימית
תראי לה את "האנשים המתים" שיש שם, בובות עושות יותר עבודה טובה מהם
תראי לה דברים מהטלגרם (אם יש לך). היא תזדעזע.
רשמתי תגובה אחת למישהי ואחרי זה רבתי איתה
אחרי זה לא צוחקת איזה 20 אנשים יצאו עליי וזהו כבר פרשתי באמת שחסרים להם תאים במוח
אחרי זה לא צוחקת איזה 20 אנשים יצאו עליי וזהו כבר פרשתי באמת שחסרים להם תאים במוח
הם ככ שקועים בשקר של עצמם, שהם פשוט חוזרים על אותם הטיעונים שוב ושוב, מנסים להאמין בעצמם לשקרים האלו.
בתאכלס הם סתם כאב ראש אחד גדול, לריב איתם זה כמו לריב עם ילד קטן שחושב שהוא צודק בהכל
בתאכלס הם סתם כאב ראש אחד גדול, לריב איתם זה כמו לריב עם ילד קטן שחושב שהוא צודק בהכל
שואל השאלה:
כןכן אני כבר לא מסוגלת זה מחרפן
כןכן אני כבר לא מסוגלת זה מחרפן
באותו הנושא: