15 תשובות
כן ואני עדיין לא יודע למה זה היה מוזר. עכשיו אנחנו מדברים והיא איפלו הביא לי מתנת יום הולדת אבל לא קרוב לעבר
שואל השאלה:
עצוב לי שככה נגמר הקשר ביני לבינו
עצוב לי שככה נגמר הקשר ביני לבינו
אנונימית
כן. לא יצא באמת לתקשר
שואל השאלה:
מה לא
מה לא
אנונימית
כן זה היה החבר הכי טוב שלי מאז שהיינו קטנים פשוט היינו שתי האפסים של השיכבה אז היינו חברים הוא היה כזה חנון ואני היית בעייתי לא היה לנו עוד חברים וככה היינו אחרי כמה שנים אמא שלו מתה מסרטן ואמא שלו היית הבן אדם הכי טוב בעולם ואני והוא המשלנו להיות חברים טובים אבל אני יותר התפתחתי חברתית הכרתי חברים חדשים אבל הוא לא הוא מאז במוות של אמא שלו יותר נסגר חברתית וככה היה בשלב היינו באותה הכיתה איך שהוא היינו שתינו בכיתה קטנה אני בגלל בעיות בלימודים והוא בגלל בעיות חברתיות ואני העדפתי להיות אם החברים היותר מגניבים שלי אבל נשארנו חברים אחרי שנה היינו צריכים לעבור לתיכון באותו שלב לי כבר נמאס ממנו כי הוא היה מוזר ומציק וילדותי ובוכה מכל דבר ואני ידעתי לאיזה תיכון הוא עובר ואני הלכתי בכוונה לתיכון אחר וכן אני יודע שאתם חושבים שאני בן של זונה וחבר חרא וגם אני חושב ככה אבל אני מוכן להמר אל כל מה שיש לי שאתם הייתם עושים את זה גם ועכשיו אני כבר לא מדבר איתו והרבה יותר כיף לי ואני לא צריך לדאוג לו כי לא אכפת לי כבר פשוט נפטרתי בכל רגש עליו ועל הזין שלי מה אתם חושבים אלי
תדברי איתו. גם אם הקשר לא יימשך תדברי איתו ותתנצלי על מה שהיה בעיקר כדי לשחרר את ההרגשה המגעילה הזאת שסיימתם ככה. זה יעשה לך רק טוב.
שואל השאלה:
יש לי הרגשה שהוא ינפנפף אותי יש לו מלא אגו..
יש לי הרגשה שהוא ינפנפף אותי יש לו מלא אגו..
אנונימי
קודם כל לא כל כך מהר. ובטח בגיל הזה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא התקדם מהר מה אכפת לו הוא בן 23
הוא התקדם מהר מה אכפת לו הוא בן 23
אנונימית
זה הצגה. סמכי עלי
אנונימי
שואל השאלה:
הלוואי אבל הצגה בשביל מי? הוא חסום אצלי :(
הלוואי אבל הצגה בשביל מי? הוא חסום אצלי :(
אנונימית
שואל השאלה:
וגם עבר שבוע לא מוזר להוריד פתאום חסימה? בטח המשיך הלאה
וגם עבר שבוע לא מוזר להוריד פתאום חסימה? בטח המשיך הלאה
אנונימית
שואל השאלה:
^ למה אתה חושב ככה? בטח שכן..
^ למה אתה חושב ככה? בטח שכן..
אנונימית
אף אחד לא ממשיך הלאה.
אנונימי