7 תשובות
יש בגוגל את כל מה שהוא אמר
תשלח את זה ל chatgpt ותשאל אותו את השאלה
תשלח את זה ל chatgpt ותשאל אותו את השאלה
הוא טוען שלישראל יש זכות להגן על עצמה מבחינה היסטורית וגם מבחינה מדינית, על ישראל להגן על עצמה מהאויב שאיתו הגענו למצב של מלחמה, ולישראל יש את הזכות המלאה לדרוש את החטופים בחזרה, הוא עוד מזכיר את שיחותיו עם גולדה מאיר שבהן נאמר לו שלישראל אין עוד מקום אחר ללכת אליו ובאשר למלחמה הוא טען שעל מדינות העולם לעמוד לצד ישראל
גם לי הייתה שאלה כזאת ב"עכשיו עברית"
שואל השאלה:
מה ענית ^^
מה ענית ^^
לא זוכרת היה לי את זה שבוע שעבר
שואל השאלה:
^^ את יכולה לבדוק בבקשה אני חייבת את זה ואני לא יודעת מה לכתוב
^^ את יכולה לבדוק בבקשה אני חייבת את זה ואני לא יודעת מה לכתוב
בנאום של הנשיא ביידן, הוא מצביע על רעילות מוחלטת במתקום הטרור שביצעה ארגון הטרור החמאס במהלך ההתקפה האחרונה בישראל, והוא מבסס טענתו בכמה דרכים:
הוא מציין את כמות האזרחים הפלסטינים האמיתית והבדיחותית שנהרגו ונפצעו במהלך ההתקפה, ומשווה את הפרטים האלו לפשעי חמאס. הוא משתמש בכלים דרמטיים כמו "שחוטים," "רצח," "אנשים דמים," ומציין את פרטי הקרבות שכוללים גם ילדים, נשים, וגם אזרחים אמריקנים. זאת מטעם להדגיש את רמת האכזבה והרעילות שבפרצופי הטרור שבוצעו על ידי חמאס.
הנשיא ביידן מציין את הקרבות האלפיים וההתקפה המרמים בייחוד את המרכז לקרב הטרור, כאשר הוא משווה את פרטי הפרטי הטרור שבוצעו על ידי חמאס לפרטי הרמגדון והאי אסיפת מוסיקה התרקם שבפסטיבל שלום, בו נהרגו כמה צעירים. הוא מנסה להדגיש את השוני בין החלום שנהרגם היו יהודים צעירים שרצו לחיות בשלום, לבין הפרטים האיומים והאכזבה שבהם מהפרצופים האלימים של הטרור.
הוא מציין את כמות האזרחים הפלסטינים האמיתית והבדיחותית שנהרגו ונפצעו במהלך ההתקפה, ומשווה את הפרטים האלו לפשעי חמאס. הוא משתמש בכלים דרמטיים כמו "שחוטים," "רצח," "אנשים דמים," ומציין את פרטי הקרבות שכוללים גם ילדים, נשים, וגם אזרחים אמריקנים. זאת מטעם להדגיש את רמת האכזבה והרעילות שבפרצופי הטרור שבוצעו על ידי חמאס.
הנשיא ביידן מציין את הקרבות האלפיים וההתקפה המרמים בייחוד את המרכז לקרב הטרור, כאשר הוא משווה את פרטי הפרטי הטרור שבוצעו על ידי חמאס לפרטי הרמגדון והאי אסיפת מוסיקה התרקם שבפסטיבל שלום, בו נהרגו כמה צעירים. הוא מנסה להדגיש את השוני בין החלום שנהרגם היו יהודים צעירים שרצו לחיות בשלום, לבין הפרטים האיומים והאכזבה שבהם מהפרצופים האלימים של הטרור.
באותו הנושא: