6 תשובות
כי עדיין יש נפילות
וזה פשוט זורע מלא פחד ומפריע לשגרת החיים שלנו
כדי להלחיץ אותנו ולגרום לנו לברוח מכאן
יש עדיין נפילות, ויש הרבה רסיסים
אנונימית
גם אם יש סיכוי שיפגע ויש סיכוי הם יעדיפו
כי כיפת ברזל לא מיירטת את כולם, חלקם נופלים ופוגעים באזרחים
זאת המטרה שלהם
אנונימית
כיפת ברזל לא מגנה ב100% יש נפילות לפעמים