11 תשובות
כן
בגלל זה לא מתחברת
אנונימית
כן, ואני בכללי ממש אוהבת אותה
שואל השאלה:
אני גם ממש אוהבת אותה היא מלכה
אנונימית
לא מסכימה
האלבום האחרון שלה נגיד נראה ממש את הצד הבוגר שלה וזה מהמם היא אישה בת 30 לא ילדה בת 20
שואל השאלה:
מה זה לא מסכים?
אנונימית
שואל השאלה:
ברור אבל דיברתי ספציפית על אלה
אנונימית
כנראה שאת לא מכירה עוד שירים שלה או בכלל מכירה את המשמעות ומבינה את המילים של השאר
וכמו שכבר אמרתי היא אישה בת 30 היא שרה על סקס ודברים כאלה זה לא מוריד מהנחמדות שלה
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה מוריד מהנחמדות וואי וכן,אני מכירה עוד שירים שלה,את רובם אם לא את כולם, אבל אני דיברתי על אלה ספציפית תלמדו לקרוא
אנונימית
לא כל השירים שלה כאלה.. אלה יותר הסנגלים כי זה פשוט מה שמוכר
בכל מקרה, היא אישה בוגרת. היא כבר בת 30.. היא לא ילדה קטנה.

גם אני פחות מתחברת ואוהבת את הסינגלים, בדרך כלל, ובכללי יש דברים שאני פחות מסכימה איתה וזה בסדר.. זה לא אומר שאני לא אוהבת או משהו אותה כאמנית ובן אדם.
אני חושבת שזה גם הרעיון בטעם אישי.
תהיי בטוחה שהיא לא מתה על כל שיר שהיא מוציאה או בכלל אוהבת (או שפעם אהבה והיום לא)- וזה באמת נכון וידוע; היא הרבה פעמים מבקרת שירים שלה שהיא לא אוהבת.
ובעבר פחות הייתה לה שליטה על מה שהיא מוציאה
והבחורה לא תמימה חחח

אני חושבת שזה גם מה שיפה ומשעשע בזה שאת שומעת את הקול שלה והשיר נשמע לך ככ נחמד ונעים- ואז את מבינה את המילים וזה ממש לא
שואל השאלה:
אנשים אני לא עכשיו באה ב "היא ילדה קטנה ותמימה" רק אמרתי שהקול שהיא שרה בו את השירים האלה כל כך חמוד ואני בתור ילדה שרתי אותם גם אם לא במדויק כי לא הבנתי את המילים וחשבתי שזה שירים חמודים מבחינת המילים ואז פתאום למדתי אנגלית והבנתי מה זה אומר וחטפתי שוק
אנונימית
באותו הנושא: