7 תשובות
עברתי תאוריה אבל למדתי באתר באינטרנט
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
אני אני אני
הייתי עם נוהג אבל יש שם כמה דברים שאין בתאוריה בבית ספר
יש אתר בשם לומדים של משרד החינוך שמאוד עזר
כן אני תלמדי רק דרך זה
אני נשכלת בה כל דקה
אני עברתי