5 תשובות
שהוא חרא בן אדם
אם בצחוק אז יש מצב שיש לו קראש קטן ?
באזיה קטע עקיצות פה ושם או שזה נונסטופ
היה לי משהו דומה כזה עם מישהו, בסוף הוא פגע בי ממש למרות שזה בהתחלה היה נראה בקטע ידידותי וכאילו הוא קצת היה בעניין שלי , היום אני לא מחליפה איתו מילה , אז באמת תזהרי
תלוי ממש איך זה, אם זה בקטע של צחוק וזה ואת יורדת עליו גם וזה לא פוגע בך או בו זה בסדר. אבל אם את נפגעת או משהו אז כדאי לך להגיד לו או פשוט להתרחק
באותו הנושא: