16 תשובות
כן. וגם מדא.
כן בהצלחה
אם את כרגע נמצאת בסיטואציה ואת בסכנה אז כן, ישלחו
כן
הלו משטרה
שואל השאלה:
דיי לא מרביצים לי לא לשלוח
דיי לא מרביצים לי לא לשלוח
אנונימית
הם כבר בדרך
שואל השאלה:
לאא
לאא
אנונימית
הם עצרו לשתות מים אצלי
יש לך זמן לברוח
יש לך זמן לברוח
הם אמרו לי שהם בדרך
שואל השאלה:
בדרך לתימן
בדרך לתימן
אנונימית
שואל השאלה:
לימונציק תגיד להם שהם טועים בבית
לימונציק תגיד להם שהם טועים בבית
אנונימית
את תסבירי להם
שואל השאלה:
טוב לימונציק שר ההסברה אתה לא תהיה
טוב לימונציק שר ההסברה אתה לא תהיה
אנונימית
יזמינו לך רק כי שאלת את זה תיאורתית בהצלחה
באותו הנושא: