11 תשובות
כי מתרגלים למצב לצערי
לא גם אצלי ככה
סליחה אבל זה ניתוק ברמה עצובה.
החיילים שלנו עכשיו בתוך עזה, לחשוב עליהם לפחות.
החיילים שלנו עכשיו בתוך עזה, לחשוב עליהם לפחות.
אנונימית
לא מוזר זה דווקא טוב צריך להמשיך לחיות
מתרגלים למצב, החיים צריכים להמשיך איך שהוא והחיילים שלנו מסכנים את עצמם בשביל שאנחנו נוכל להמשיך בחיים.
שואל השאלה:
אנונימית^^ זה לא שאני לא חושבת על זה בכלל. ודווקא אני חושבת המון על החיילים שלנו שמסכנים את עצמם בשביל שנוכל לישון בשקט ועל זה שיש לנו צבא באמת חזק. אבל אני כבר לא בחרדה כמו שהייתי בהתחלה
אנונימית^^ זה לא שאני לא חושבת על זה בכלל. ודווקא אני חושבת המון על החיילים שלנו שמסכנים את עצמם בשביל שנוכל לישון בשקט ועל זה שיש לנו צבא באמת חזק. אבל אני כבר לא בחרדה כמו שהייתי בהתחלה
אנונימית
אחרי היום את תחשבי על זה מלא
אנונימית
טוב את צודקת אני סתם בסערת רגשות בגלל הכניסה שלהם עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא בעזה עכשיו. תקראי בחמל. רשום שהם לא באמת נכנסו קרקעית
הם לא בעזה עכשיו. תקראי בחמל. רשום שהם לא באמת נכנסו קרקעית
אנונימית
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
הם נכנסו לעזה, אבל כרגע זה בגדר כניסה מינורית לפי הדיווחים. זו עוד לא הכניסה הרשמית והגדולה.
באותו הנושא: