11 תשובות
שואל השאלה:
עם איזה סבון כדאי? כאילו זה משנה איזה? השתמשתי בשל אקניל ואז הפסקתי והעור השתפר והפסקצי לפני מלא מלא זמן אז לא יודעת אם לחזור אז כדאי?
אנונימית
שואל השאלה:
ואחרי ששוטפים להשאיר את המים על הפנים או לנגב ואם לנגב אז עם מה
אנונימית
של סרווה^
שואל השאלה:
יש מלא סוגים איך אדע איזה שלי? אני לא ממש יודעת
אנונימית
כתום על כל אריזה את הסוג פנים שמתאים נגיד לי יש עור רגיל אז אני משתמשת בטורקיז
כל בוקר וערב
לי ההפך שאני שוטפת את הפנים יש לי פחות
אנונימית
כל ערב לשטוף עם סבון
רק בערב עם סבון ובבוקר רק עם מים
אם את מרגישה שבבוקר את גם צריכה לסבן אסתסבניאבל אם את לא מרגישה שצריך אז רק מים
שואל השאלה:
^חברות של סבונים מומלצים לא בהכרח מסופר פארם? (אשמח לשמוע מiherb)
ודרך אגב אחרי שטיפה עם סבון את הפנים או גם בלי, עם מה לנגב? נייר טואלט? מגבת?
אנונימית
בכלליות לטפוח עם מגבת עדינה נקייה אבל אפשר גם עם נייר מגבת אבל לא חובה בכלל לייבש בגלל שקרם לחות אמורים לשים על עור לח אז אני נגיד לא מייבשת ומחכה איזה חצי דקה או מנפנפת על הפנים טיפה רק כדי שהם לא יטפטפו ואז שמה טונר ואז קרם לחות ואם את לא שמה טונר אז פשוט הפנים צריכות להיות לחות אז או שתייבשי ואז תרטיבי טיפה או שאל תנגבי ותחכי טיפה כדי שלא יהיו יותר מדי מים
סבון שיש באיהרב שהוא טוב לחצ'קונים אבל לא כל יום זה פנוקסיל שזה עם בנזויל פרוקסיד שזה טוב לחצקונים וראשים שחורים אבל צריך להשאיר אותו דקה על העור לפני ששוטפים
ממליצה לך לעשות דאבל קלנסינג שזה שמן או באלם ניקוי ואחריו סבון רגיל ולביוטי אוף גוסון יש שמן ניקוי וגם באלם ניקוי ושנים מומלצים
אני אוליעוד מעט אכתוב עוד