18 תשובות
שואל השאלה:
כן אני לא עונה מאנונימי הכל טוב
כן אני לא עונה מאנונימי הכל טוב
אנונימית
בית כנסת (תפילות/שיעורי תורה)
משפחה וסעודות
לישון
משפחה וסעודות
לישון
אהה יופי חשבתי שאתה עונה מאנונימי.
יואו אני מה זה רוצה ללכת לבית כנסת גם אבל בבית שלי רק אבא שלי הולך וזה מופרד שם הבנים בנות ואני לא יודעת לאן ללכת בדיוק מה לעשות והכל
^ללכת לעזרת נשים ולעקוב בסידור במידה ואת מסתבכת תמיד אפשר לבקש עזרה ממישהי/להציץ לה שנייה בסידור(:
תודהה
בכיףף
בהצלחה צדיקה (:
בהצלחה צדיקה (:
לא לסבול מותר חשמל
מי שאסר הכל פרנאויד ממתי האל בכלל אסר חשמל ביהדות כתוב אש נטו וגם האש הזאת למטרה ספציפית
זאת לא היהדות זה האל שהתלבש על אור ללא דת אבל משתמשים בדתות לתיקון או לפי בקשה אישית
יש מוסר וגבולות אבל זאת לא היהדות
זה מה שאני זוכרת משם אני זוכרת עוד אבל לא רלוונטי יש עוד שזוכרים מה קרה לפני המכה מהמלאך
ערכו את הדת מאז פעם ובטח הוסיפו סיפורים על נביאים וכאלה לך תדע מה אמיתי
רוב הסיכויים שזה שכתב את הסיפור על הנביא עודד חי עד היום
ניסינו לחכות את הדת גם שרפנו נייר והפכנו אותו לספר ישן
פצחנו מהסיפור של דוד גם שזה לא אמיתי קודם כל הוא חלש ונמוך אז הוא לא זרק אבן ענקית על ענק ופגע לו בול באמצע ועוד שחט כבשה ולבש אותה עם הדם הסיפור התחכמות כלומר יכול להיות שיש דוד ומשיח אבל הם התחכמות ולא הסיפור מהתנ"ך הסיבה לאבן ענקית היא כי אבן קטנה לא יכולה להרוג ענק היא מקסימום תכאיב רק אם הוא זרק מ-ממש מרחק וגם לא ממש אפשרי והכי מוזר שאותו הוא לא העניש הוא רק כעס ואחרים כן זה לא מתאים לאל אמרו שהוא מקפיד יותר על צדיקים
ומחוקים מסויימים שלא מתאימים לאופי של האל שמופיעים בדת בכלל עד שנזכרנו מה קרה לפני שבאנו לפה אז בכלל גילינו שאין דת אבל חתמנו להיות חרדים לתיקון וכאלה חתמנו גם על קארמות וממים אנשים חיים במם וזה הוזכר בתסריט לפני שבאנו לפה
קיצר אל תסבלו מהדת סתם אבל תשמרו על גבולות ומוסר
מי שאסר הכל פרנאויד ממתי האל בכלל אסר חשמל ביהדות כתוב אש נטו וגם האש הזאת למטרה ספציפית
זאת לא היהדות זה האל שהתלבש על אור ללא דת אבל משתמשים בדתות לתיקון או לפי בקשה אישית
יש מוסר וגבולות אבל זאת לא היהדות
זה מה שאני זוכרת משם אני זוכרת עוד אבל לא רלוונטי יש עוד שזוכרים מה קרה לפני המכה מהמלאך
ערכו את הדת מאז פעם ובטח הוסיפו סיפורים על נביאים וכאלה לך תדע מה אמיתי
רוב הסיכויים שזה שכתב את הסיפור על הנביא עודד חי עד היום
ניסינו לחכות את הדת גם שרפנו נייר והפכנו אותו לספר ישן
פצחנו מהסיפור של דוד גם שזה לא אמיתי קודם כל הוא חלש ונמוך אז הוא לא זרק אבן ענקית על ענק ופגע לו בול באמצע ועוד שחט כבשה ולבש אותה עם הדם הסיפור התחכמות כלומר יכול להיות שיש דוד ומשיח אבל הם התחכמות ולא הסיפור מהתנ"ך הסיבה לאבן ענקית היא כי אבן קטנה לא יכולה להרוג ענק היא מקסימום תכאיב רק אם הוא זרק מ-ממש מרחק וגם לא ממש אפשרי והכי מוזר שאותו הוא לא העניש הוא רק כעס ואחרים כן זה לא מתאים לאל אמרו שהוא מקפיד יותר על צדיקים
ומחוקים מסויימים שלא מתאימים לאופי של האל שמופיעים בדת בכלל עד שנזכרנו מה קרה לפני שבאנו לפה אז בכלל גילינו שאין דת אבל חתמנו להיות חרדים לתיקון וכאלה חתמנו גם על קארמות וממים אנשים חיים במם וזה הוזכר בתסריט לפני שבאנו לפה
קיצר אל תסבלו מהדת סתם אבל תשמרו על גבולות ומוסר
^כל הפוסקים אוסרים חשמל
זאת היהדות. מה שאת מנסה להציג זה השקר שהמצאת לעצמך
זאת היהדות. מה שאת מנסה להציג זה השקר שהמצאת לעצמך
שקרנים
זה כמו שאגיד להלל את ישו כשהאל לא אמר כלום אני יכולה לפסוק על כל דבר
זה כמו שאגיד להלל את ישו כשהאל לא אמר כלום אני יכולה לפסוק על כל דבר
^^^מסתבר שערכת טוב נו
שמירת שבת זה לא סבל ומי שזה סבל בשבילו - לא שומר אותה כמו שצריך ובגלל זה הוא מרגיש סבל
הקדוש ברוך הוא אסר עלינו לט אבות מלאכה ומצאו קשר בין חשמל לבין לט אבות המלאכה בגלל זה חשמל אסור בשבת
מה שנכנס לתנך - הוא אמיתי מה שלא נכנס - הוא שקר
מי שכתבו את התנך נפטרו לפני הרבה זמן לצערינו
מה הבעיה עם הסיפור של דוד? מי אמר שזה הייתה אבן פיצית? מי אמר שזה לא היה אזור רגיש במיוחד של גוליית(מעבר לזה שכבר שמענו לצערינו גם על חיילים שמתו מזה... נניח עמית בן יגאל זצ"ל)
איפה מסופר שדוד שחט כבשה ולבש אותה...?
מה הכוונה שהמשיח התחכמות?
למה שהקדוש ברוך הוא יעניש את דוד על זה שהוא הרג את גוליית?
שמירת שבת זה לא סבל ומי שזה סבל בשבילו - לא שומר אותה כמו שצריך ובגלל זה הוא מרגיש סבל
הקדוש ברוך הוא אסר עלינו לט אבות מלאכה ומצאו קשר בין חשמל לבין לט אבות המלאכה בגלל זה חשמל אסור בשבת
מה שנכנס לתנך - הוא אמיתי מה שלא נכנס - הוא שקר
מי שכתבו את התנך נפטרו לפני הרבה זמן לצערינו
מה הבעיה עם הסיפור של דוד? מי אמר שזה הייתה אבן פיצית? מי אמר שזה לא היה אזור רגיש במיוחד של גוליית(מעבר לזה שכבר שמענו לצערינו גם על חיילים שמתו מזה... נניח עמית בן יגאל זצ"ל)
איפה מסופר שדוד שחט כבשה ולבש אותה...?
מה הכוונה שהמשיח התחכמות?
למה שהקדוש ברוך הוא יעניש את דוד על זה שהוא הרג את גוליית?
לשמור כמו שצריך זה פי מליון יותר סבל ^
יותר כיף לקרוא יומנו של חנון
לא חומר משעמם ולסבול
אין קשר בין חשמל למה שהוא אמר הם הוסיפו להם אפשר להוסיף הכל אבל לא כדאי בסוף שקרים נתפסים
לא למדת עליו זה מה שהוא עשה אחרי שהרג את גוליית הוא לא הרג אף אחד אולי נמלה או משהו אולי בהלבנת פנים או בכאילו אבל אי אפשר להרוג ענק באבן והוא לא ילבש את הכבשה עם הדם ככה זה לא מתאים לאישיות העדינה שלו
הוא לא העניש אותו על חטאים שאחרים עשה להם בלאגן ביהדות והוא
התחכמות זה נגיד שרחל זאת אישה משנות ה2000 בכלל והיא התחכמה שהיא נשואה לצדיק כשהצדיק הוא בובת הלבשה וגרה באסם כי לבית שלה קוראים אסם ומרוב שהיא מרגישה זקנה זייפה את התאריך כדי לאמת את הסיפור
אז חלק מהתנ"ך ככה
יותר כיף לקרוא יומנו של חנון
לא חומר משעמם ולסבול
אין קשר בין חשמל למה שהוא אמר הם הוסיפו להם אפשר להוסיף הכל אבל לא כדאי בסוף שקרים נתפסים
לא למדת עליו זה מה שהוא עשה אחרי שהרג את גוליית הוא לא הרג אף אחד אולי נמלה או משהו אולי בהלבנת פנים או בכאילו אבל אי אפשר להרוג ענק באבן והוא לא ילבש את הכבשה עם הדם ככה זה לא מתאים לאישיות העדינה שלו
הוא לא העניש אותו על חטאים שאחרים עשה להם בלאגן ביהדות והוא
התחכמות זה נגיד שרחל זאת אישה משנות ה2000 בכלל והיא התחכמה שהיא נשואה לצדיק כשהצדיק הוא בובת הלבשה וגרה באסם כי לבית שלה קוראים אסם ומרוב שהיא מרגישה זקנה זייפה את התאריך כדי לאמת את הסיפור
אז חלק מהתנ"ך ככה
בעיקר עם המשפחה, שאתה עונה על שאלות על תענה מאנונימי כי זה לא נותן לך את הפרחים רק אומרת..
סיבוב עם חברים
קוראת ספרים
אנונימית
קוראים ספר
נפגשת עם חברות
משחקי קופסא
סעודת שבת
לישון
לקרוא ספר
משחקי קופסא
סעודת שבת
לישון
לקרוא ספר
^^^זה בכלל לא סבל ואם זה היה לך סבך כמו שאמרתי מקודם - זה אומר שלא שמרת כמו שצריך
יש קשר בין ל"ט אבות מלאכה (בין אם זה מכה בפטיש ובין אם זה בונה וכו')
זה לא קרה (חושבת שכן? מוזמנת להביא מקור)
דוד לא הרג אנשים סתם - אבל מלחמת מצווה? בוודאי שיהרוג
כמו איזה חטאים?
התנך הוא לא ככה (התנך תורגם ליוונית במאה השנייה לפני הספירה מה שאומר שמאז אי אפשר לומר שהמציאו דברים והכניסו אותם לקובץ של התנך)
יש קשר בין ל"ט אבות מלאכה (בין אם זה מכה בפטיש ובין אם זה בונה וכו')
זה לא קרה (חושבת שכן? מוזמנת להביא מקור)
דוד לא הרג אנשים סתם - אבל מלחמת מצווה? בוודאי שיהרוג
כמו איזה חטאים?
התנך הוא לא ככה (התנך תורגם ליוונית במאה השנייה לפני הספירה מה שאומר שמאז אי אפשר לומר שהמציאו דברים והכניסו אותם לקובץ של התנך)