5 תשובות
יחסית כן
זה מתחת לממוצע
אבל אל תדאג !
קראתי בגוגל שבנים נמוכים חיים יותר זמן
אבל אל תדאג !
קראתי בגוגל שבנים נמוכים חיים יותר זמן
לבנים? כן
לבנות? לא
לבנות? לא
שואל השאלה:
מעדיף לחיות קצת פחות זמן ולא להיות גמד:)
מעדיף לחיות קצת פחות זמן ולא להיות גמד:)
זה לא כזה נמוך
אתה גם כנראה תגבהה עוג
אתה גם כנראה תגבהה עוג
באותו הנושא: