התחברות
הרשמה
תעזרו לי יש לי ביום חמישי אודישין למגמת תאטרון שלחו תסריט של מונולגים קומים בבקשה!
19 במאי 2013, 22:56
מגמות
בגרות
לימודים
תיאטרון
משחק
תיכון
תשובה אחת
בבקשה:)
קישורים מצורפים:
מונולוג
ב
ברקק
באותו הנושא:
מה יותר מעניין וכיף בתיכון, מגמת כימיה או מגמת ביולוגיה?
אם אני מגלחת את הרגליים ביום ראשון, יום חמישי הן עדין יהיו חלקות?
בבקשה תעזרו לי לבחור מגמות אני רוצה ללכת לשלוש מגמות
תעזרו לי לבחור מגמה
מה כדאי, מגמת פסיכולוגיה-סוציולוגיה או מגמת כימיה?
מותר למורה להביא חומר למבחן ביום חמישי ולעשות את המבחן ביום ראשון?
מגמת פסיכולוגיה וסוציולוגיה ומגמת כימיה יכולה לעזור לי בעתיד לקבלה לרפואה?
פחיז תענו קשור לבנים והבנות (סדרה שהלכתי לאודישין אלייה)
אודישין לסדרות בטלוויזיה - בת 14. איפה אפשר למצוא אודישנים לסדרות טלוויזיה?
אני יכולה ללמוד בתיכון במגמת רפואה ופיזיקה או במגמת פיזיקה וכימיה, מה לדעתכם עדיף?
הפקדתי צ'ק ביום חמישי. באיזה יום הכסף יכנס?