16 תשובות
כן
אוגר
ממש לא
אה וארנב
לא
לצערי כן
הייתי קטן ואני התעללתי באוגר שלי והרגתי אותו
אני בוכה ברגע זה שאני נזכר בו
מאז אני לא יכול להסתכל על עצמי באותו צורה
וכמעט דרסתי כלב היום
בטעות חנקתי את האוגר שלי כשהייתי בת 4
כן, אני נסעתי מתישהו ברכב וכלב רץ לכביש ובטעות דרסתי אותו:(
עריכה: על מה המינוסים?! זה לא שהייתה לי דרך לעצור, זה היה כבר מאוחר מידי
אנונימי
בטעות הרגתי ארנב:(
אנונימי
כן.. אופס!
לא ישירות אבל ברור
כן, ציפור, חתול, עכבר
לא!
לא איזה עצוב למי שכן :(
היום בשיעור נהיגה יש מצב שהיונה הזאת לא עפה בזמן
חוץ מזה לא
ולפני רגע הרגתי עוד חתול קטן שלא הפסיק להיכנס לי לבית ועושה לי קקי בכל החצר.
לא לדאוג זה באישור הורים