199 תשובות
מסכימה איתך לגמרי, אותם ילדים חפים מפשע גודלים להיות טרוריסטים
אין ברירה אלא להוריד את כולם
אין חפים מפשע בעזה כולם טרוריסטים
החמס נימצא גם ביהודה והשומרון ולכן אין טעם לחסל אותו רק בשטח עזה


עריכה :
אגב למי שלא הבין אני בעד מחיקת עוד אזורים בארץ (;

עריכה 2 :
אני גם חשבתי שיש הרבה חפים מפשע בעזה אבל אחרי ההפגנות ענק בעזה שעודדו את המחבלים
ראיתי שאין צדיק בסדום

עריכה 3 :
כל החפים מפשע שהיו בעיר עזה יצאו אז לפחות את העיר עזה אפשר למחוק
עדה לא קובעת.פעם היו הפליות,ועדיין יש על עדות המזרח,זה מוצדק בעינייך?
חמאס נמצא בהרבה מקומות לא רק ביהודה ושומרון, אם לא אנשי חמאס אז ערבים שונאי ישראל שעדיין רוצחים יהודים ומעבירים מידע לחמאס, זה נמצא בכל הארץ ^^
בגלל שהם שונאים את המדינה זאת סיבה להרוג? ואני מדגיש שונאים, לא רוצחים אזרחים.
קודם כל והכי חשוב לחסל את חמאס, וזה ממש לא נכון להגיד שכל הערבים מעדיפים את "פלסטין" וזה אפילו קצת גזעני.. יש כלכך הרבה חפים מפשע בעזה כמו שיש כאן בישראל ואני חושבת שקודם תדברו איתנו על לחסל את חמאס ואז נראה מה עושים עם עזה ודבר שני לא רק שמאלנים חושבים ככה
שואל השאלה:
panda.
אם הם שונאים את המדינה הקדושה שלנו ברור שצריך להרוג.
אנונימית
מה הקשר עדה? כל מי שנמצא בעזה בחר בחמאס, הם חא חפים מפשע אם הם שולחים את הילדים שלהם לרצוח יהודים, הם לא חפים מפשע אם ב 7/10 הם ירקו על חיילים שנגררו ברחובות ואז נשים
דיי עם הטמטום הזה שיש חפים מפשע בעזה כי אין ^^^^^
מה? חופש הביטוי...
ברור שחייב לחסל את עזה לא רק בגלל מה שאמרת אלא כי כולם שם מחבלים יש שם 220 חפים מפשע ( החטופים) וזהו
panda. גם לחופש הביטוי יש גבול, אנשים לא יכולים לחיות בישראל ולקבל פה זכויות ולחיוצ כמו מלכים בהשוואה לעזה ואז לבןא וללכלך על יהודים ולצחוק על רצח חפים מפשע פה בארץ, יש גבול
כן panda צריך להרוג את מי ששונא את המדינה והוא חיי פה
מסכים שזה לא בסדר אבל זאת סיבה להרוג? באמת?
לא כל אחד חייב לאהוב את המדינה וזאת לא סיבה להרוג אנשים
כי לפי מה שאני יודע אנחנו לא בקוריאה הצפונית
כן או לגרש אותו מפה
למה שמישהו ששונא את המדינה ימשיך לגור פה??
אבל הם לא גרים פה
אני מדברת על אלה שגרים פה ישראל אלה שלא מפה לא מעניינים
השאלה מדברת על עזה
מצד אחד - כל הילדים החפים מפשע עכשיו גודלים להיות מחבלים בעתיד
מצד שני - הם לא אשמים שהם נולדו בעזה וכך חינכו אותם.. הם לא בחרו איפה להיוולד
אז אני אפילו לא יודעת אם אני בעד להרגו שם את כולם או לא
לכל מי שאומר שאין חפים מפשע בעזה זה לא נכון.. מסכימה שיש המון שממש ממש לא חפים מפשע אבל יש כאלה שכן
מי ששונא את המדינה הזאת בהכרח מעוניין שאני לא אחיה כאן, מי שלא רוצה שאני אחיה בבית שלי, אני אדאג שהוא לא יחיה בבית שלו. נקודה.
כי רק כי הם שונאים את המדינה לא צריך להרוג הרג לא מצדיק שום דבר אנחנו לא ברברים וחיות אדם כמו חמאס שנהרוג שם את שני המליון אנשים שביניהם ילדים שרק החודש נולדו.
אני מאמינה שיכול להיות בין יהודים ופליסטניים שלום, לא שלום שכולם אוהבים אחד את השני או שמחים שלום כמו שיש לנו עם ירדן לפחות.
הריגת אנשים זה לא הפתרון, אומנם זה הפתרון של חמאס אבל אנחנו יותר מוסריים מהם

עריכה: לי יש הרבה חברים ממדינות ערב, יש לי מירדן ממצרים מטורקיה (אני יודעת שזה לא ערב) ונסעודיה.
לפעמים יש לנו חילוקי דעות לגבי כל הקונפליקט בין ישראל לפלסטין אבל אנחנו שומרים על מוסריות ועל תרבות דיבור, וזה בסדר שיש לנו חילוקי דעות, לאנשים תמיד יהיו חילוקי דעות אי אפשר שכולם יחשבו אותו דבר.
וגם ככה צריך להיות בין ישראל ופלסטין צריך למצוא פתרון שבו שני האנשים משני הצדדים יהיו מרוצים ממנו (גם אם לא כולם לפחות הרוב כי זה אף פעם לא יהיה כולם) וששני הצדדים יחיו תחת שלטון נורמלי ובשקט מבלי חשש לחייהם כל יום.
אנונימית
panda אז עכשיו נדבר בכללי, כל אדם שחיי במדינה הזו ותומך טרור צריך להישלל לו האזרחות שילך לגור בעזה אם הוא כלכך אוהב אותם.

עכשיו בקשר לעזה, יעני אין לך עיניים? לא ראית איך כל עזה עמדה על הרגליים עם שירים ושמחה כשחמאס טבח בנו? עד כדי כך חסרת עמוד שדרה?
לא ראית את האימהות של המחבלים שרצחו יהודים יוצאות עם בקלאוות לרחובות מרוב שמחה?
לא ראית סרטונים של אזרחי עזה יוצאים לרחוב ויורקים על חיילי צהל שחמאס חטפו לעזה? ומה עם זה שכולם גם גדלים כדי לרצוח את העם שלך? לא ראית בחדשות שהראו אבא של ילדה בת שנתיים שאומר כשהיא תגדל הוא ישלח אותה להתפוצץ בתוך ישראל? עד כדי כך טיפשה את אם את חושבת שהם רוצים איתך שלום ולא להשמיד אותך, אולי גם את צריכה ללכת לגור בעזה
אין חפים מפשע יש מחפים עם פ דגושה על פשע
כשזה קשור לבעלי חיים אני מעדיפה לא להוריד את המכה לפני שפועלים משהו.
קיצר - אני מעדיפה לא להרוג חפים מפשע לא משנה מה, כי זה יכול היה להיות כל אחד מאיתנו במקומם.
אין לי בעיה להרוג מחבלים, להרוג טרוריסטים, אבל בעלי חיים שלא עשו כלום נכון לעכשיו? לדעתי זה לא צודק.
אני לא אגיד לך שאני לא חוששת מזה שהילדים יגדלו להיות מחבלים, אני חוששת וחושבת שבאמת יהיו מחבלים אבל לא כולם.
כולם יהיו מחבלים כי זה מה שמלמדים אותם ^
על המחבלים של היום אמרו את מה שאומרים על הילדים שם של היום
^^
הסטטיסטיקה מראה שפחות מ3% מהאזרחים העזתים הם מחבלים.
כל הערבים? שאלת אותם?
אני לא שמאלנית אבל אני בטוחה שיש כאלו שכן
תקשיבי.
יש מיליוני ערבים בעולם
אולי כמה אלפים או אם מגזימים עשרות אלפים מתוכם הם מחבלים וטרוריסטים.
אני לא חושבת שצריך להרוג ילד קטן חף מפשע. לדעתי צריך לקחת את הילדים האלה וללמד אותם מה שנכון לעשות ומה שלא. הם עוד ילדים, לא מחבלים.
לא כולם שם תומכים בחמאס. אם תבדקי את תגלי שדווקא המונים שם נגד החמאס. אבל אין להם שום אופציה אחרת. החמאס הוא השלטון הנוראי שלהם שלא נותן להם זכויות בחירה.
רק שתדעו שהאנשים שחפרו את המנהרות של החמאס היו חלקם אנשים שפשוט נחטפו סתם ככה באמצע יום רגיל ואפילו לא ידעו איפה הם נמצאים או מה הם עושים שם!
אני לא בעד רצח סתם, כי אם כן הייתי לא הייתי שונה מהחמאס
^^^
חישוב מהיר של כמות המחבלים בעזה (35 אלף) מול כמות האנשים שחיים בעזה (2 מיליון איש).
אני ממליץ לכל אלה שעושים המפרדה בין עזה לתושבים לראות את מה שאומר העזתי שברח מעזה והתגייר אזרח ישראל.
העזתים בחרו בחמאס, הם תומכי חמאס וטרור הם עבדו אצלנו פרנסנו אותם ובתודה עם עזרו לחמאס לתכנח את הפלישה, רצח וחטיפת אזרחי המדינה שאף אחד לא יגיד שתושב עזה הוא לא טרוריסט ולא מחבל אפילו באירן עושים הפגנות נגד השלטון פעם אחת לא היה בחמאס כשהתושבים נגד השלטון בכל נרודה בעולם מפגינים ומוכים נגד השלטון
תושב עזה=מחבל חמאס
שאף אחד לא יגן עליהם כי הוא מגן על הרוצחים התתי אדם שבצעו את השבת השחורה.
שואל השאלה:
צריך למחוק את עזה וכל זכר שנמצא שם.
לא מגיע להם להיות במדינה שלנו!!!
אנונימית
מה זאת אומרת למחוק את כל עזה?
באיזה מובן?
אנונימי
פיל נפיל -

א. לא אמרתי שכל הערבים שונאים אותנו.

ב. דיברנו על אלה שכן רוצים שתמותי.

ג. את לא יכולה להשוות בין הדברים, יש הבדל בין זה לזה. אלו אנשים מסוכנים שרוצים לטבוח בך ולמחוק אותך מפה.

ד. כמובן שאי אפשר להרוג את כולם (חבל)
ממש לא רק 2% מהם מחבלים. מאיפה המידע הזה?
רק מסרטונים והפגנות שיש בתוך עזה, אפשר להסיק שיותר מ 60% משם רוצים את מותך, הרי הם בחנו את חמאס לא אנחנו.

ה. ברור שלא נהרוג 2 מיליון אנשים כי זה פשעי מלחמה, אבל בהחלט הייתי רוצה שזה יקרה.
וגם "החפים מפשע" שמתים שם כשצהל מפציצים, מעולה!! כי הם תומכי חמאס ורוצים לשחוט אותך אחרת הם היו עוברים לדרום עזה.

כדי להבטיח שלום לישראל ושלא יקרה מה שהיה ב 7/10 צריך להחזיר שליטה על עזה.
אחרת יקומו אנשים חדשים כמו חמאס ואפילו גרוע יותר בעוד כמה שנים. אפילו מצרים לא רוצה אותם הם ליטרלי סרטן
פיל נפיל זה שיש רק 2 אחוז מחבלים זה משהו אחד. שיהודי נרצח הם יוצאים לרחובות עם ממתקים ושמחים אז גם את אלה ששמחים מזה צריך להרוג!
אני בעד לחסל את חמאס כי הם החלק הראשון בשרשרת הזו. הם אלו שמלמדים את הילדים להיות טרוריסטים, מציגים את הציונים כנבלות, וכו. אם השלטון יוחלף בשלטון אחר שלא תומך בטרור, אחוז תומכי הטרור יקטן.
אנונימי - האנשים שעכשיו מביעים "רק תמיכה" ירצחו אותך אם יהיה להם נשק ביד.

"החפים מפשע" של היום בעוד 10 שנים ישחטו אותך ואת משפחתך.

"הילדים התמימים" של היום ברגע שהם יוכלו יטבחו ביהודים.

אז למה לחכות? אתה רוצה לחכות שאותם "התומכים" שלהם באמת ירצחן כדי שנפעל נגדם? אתה לא מעדיף לחסור כאב למשפחות שלמות של אנשים שירצחו בעתיד רק כי כרגע "התומכים" הם סך הכל תומכים ועוד לא רצחו יהודים? איפה השכל שלך? נפל באסלה?
אנונימי - אם לא תהיה לישראל שליטה על עזה, עוד כמה שנים ארגון אחר יקום שם וההיסטוריה תחזור על עצמה פי כמה יותר גרוע
אוקיי
במילים אחרות את בעד רצח עם רק בגלל הגזע שלהם.
אני מכירה רמה אנשים שגרו בעזה והם היו אנשים מדהימים ויש שם המון אנשים שמתנגדים לחמאס אבל אם הם יגידו את הדעה שלהם ירצחו אותם
להרוג 2.5 מיליון אנשים? אתם השתגעתם?
מוגזם לגמרי.
ולא אכפת לי מה הדעה שלהם. יש בדיוק שאלה אחת שאמורה להשפיע - אם הם עוסקים בטרור או לא.
והאמת שאני לא לגמרי מתנגדת לרעיון של מדינה פלסטינית. בעיקר כי אין שום פתרון אחר. בכלל. זה או להרוג את כל הפלסטינים או לגרש אותם (לאן?) או להכניס אותם למדינה.
האפשרות הראשונה לא מוסרית בשום צורה.
השנייה גם לא מאוד מוסרית, קשה מאוד מבחינה לוגיסטית, ושום מקום לא יסכים לקבל אותם.
השלישית לא מאוד מועילה לדמוגרפיה של המדינה ועלולה לגרום לסכנה ביטחונית.
לכן מה שנשאר הוא להפריד אותן מאיתנו.
כמובן חשוב לוודא ששום ארגון טרור כמו חמאס לא שולט עליהם, אז כרגע הפתרון הזה לא אפשרי, אבל אולי מתישהו אם נצליח לחסל את חמאס ולהעביר את עזה לידי הרשות הפלסטינית (שהיא יותר מתונה ומוכנה לקיים משא ומתן), זה יהיה אפשרי.
ברור שיהיו בעיות עם זה, אבל זו באמת האופציה היחידה.
אנונימית
לוקי - מי שנגד חמאס, יכל לעזוב מי שבחר להישאר = תומך חמאס ובעד שתמותי
^אבל יש חלק שלא יכולים לצאת משם כי מאיימים עליהם
וכל הבית שלהם והמשפחה שם וזה קשה לעזוב מקום שגדלת בו
^מעניין למה אף מדינה לא תרצה אותם
לא מסכים איתך.
ארצות הברית יפסיקו להיות איתנו, ויקומו עוד ארגוני טרור.
כי יש חפים מפשע בעזה ואנשים שלא תומכים בחמאס
בדקו את זה ואת מביאה עובדות לא נכונות סתם כי ככה את חושבת
40% מעזה לא תומכים בחמאס, זה 800 אלף איש
והילדים גם נחשבים חפים מפשע כי הם עוד ילדים ואפשר לחנך אותם, אם ניפטר רק מחמאס וניתן להם חינוך נורמלי הם לא יגדלו להיות מחבלים
זה שהחמאס נמצא בעוד מקומות חוץ מעזה לא אומר שזה לא יעזור לחסל אותו בעזה, החמאס פיזית שולט על עזה וזה הבעיה המרכזית בעזה
חוץ מזה להרוג את כל עזה יגרור השלכות. מה חשבת, שנרצח 2 מיליון איש והעולם ישתוק?
מה לעשות, לרצוח 2 מיליון איש בכוונה רק בגלל שלדעתנו הדעה שלהם היא נגדנו זה נחשב רצח עם וזה פשע מלחמה.
ארה"ב תפסיק להיות בעלת ברית שלנו. נפסיק לקבל תמיכה מהמערב. אולי אפילו נקבל סנקציות. הכלכלה עלולה להידפק.
יקומו אפילו עוד ארגוני טרור. מה אתם לא חושבים שהם יכעסו? אם היו רוצחים עוד 2 מיליון יהודים בישראל לא הייתם פונים לאלימות? בטח שהייתם פונים. ואז מה זה יעזור אם יקומו אפילו עוד ארגוני טרור?
וגם מה עם הסברה? אנחנו נאבד כל אפשרות להסברה וכל אמפתיה מהעולם. אי אפשר להסביר דבר כזה. כל הפואנטה של הסברה זה להראות שאנחנו מוסריים והם לא ושאנחנו לא פראי אדם כמוהם, אז אם נרצח 2 מיליון איש במקום להיפטר מהבעיה האמיתית (חמאס) אז איך אנחנו יותר טובים מהם?
אני לא אומר שצריך מלחמה נקייה 100% בלי אזרחים ולוודא שאפילו אזרח אחד לא מת כי זה יהיה משימה כמעט בלתי אפשרית אבל להרוג את כל עזה זה לא אופציה, צריך להיפטר מחמאס ומהר
שואל השאלה:
וואי אני קוראת את התגובות ומתחרפנתת איך אתם יכולים לומר שעזה חפים מפשע??!! הם מצביעים בבחירות לחמאס!! גודלים כמחבלים!
ותאמינו לי שכל הערבים בעד שתהיה מדינה פלסטינית ואין דבר כזה פלסטין!!
אנונימית
אנונימית -

כמובן שלא להרוג 2.5 מיליון זה בזבוז משאבים.

אם הם עם דעה של לרצוח אותי ולאנוס את אחותך אז כן שימותו כי הם לא שומים מחמאס.

וכן, אלה שלא רוצחים פיזית, שולחים את הילדים שלהם לרצוח / יוצאים לחלק סוכריות לאחר רצח.

והם לא רוצים להקים מדינה, כי אחרת כבר הייתה להם מדינה ב 1948, הם רוצים את המדינה שלך ושכל היהודים ימותו, לא שום דבר אחר.

ברור שאף מקום לא יסכים לקבל אותם הם ליטרלי סרטן, וכשאוקראינה הייתה בתחילת המלחמה כולם פתחו את השערים שלהם כדי שיכנסו, עוד הוכחה לכך שהפלסטינים סרטן שאף לא רוצה.

עד שחמאס יושמד, אני מקווה שימותו כמה שיותר אזרחים תומכי טרור כי אף אחד לא צריך אותם הם לא מועילים אפילו מצרים לא רוצה אותם
שואל השאלה:
לא בעד לרצוח אותם אין בעיה שיהיה שלום אבל כל הערבים ששונאים יהודים ואת המדינה שלנו צריך להרוג!!
ושמאלנים שחושבים שצריך לתת לערבים כמה שטחים מהמדינה שלנו עוד יותר זוועה! לדעתי אי אפשר לסמוך על אף אחד היום.
אנונימית
שואל השאלה:
אתם מבינים מה זה שיש פה בישראל ערבים ששונאים את המדינה ואת היהודים ועדיין ממשיכים לחיות על האדמה שלנו??!!
אנונימית
אנונימי -

לא אכפת לי שהם רוצים מדינה, אכפת לי שהמדינה שהם רוצים היא המדינה שלנו, הם לא רוצים מדינה אחרת אלה לרצוח את כל העם שלך ולקחת לך את השטח. אם הם היו בעד שלום ועם רצון למדינה, הם היו מקבלים אותה ב 1948
החמאס נבחרו בבחירות ברוב של איזה 44%, זה אפילו לא יותר מחצי מעזה
וזה היה ב2006 ומאז הם סגרו את הבחירות
כלומר שכל אדם שאו היה ילד ב2006 או נולד אחרי 2006 לא הצביע לחמאס בעזה, וגם מעל חצי מעזה שכן היו בבחירות לא הצביעו
לעובדות. לא. אכפת. מהרגשות. שלכם. יש חפים מפשע בעזה, זה נבדק.
שואל השאלה:
אנונימית293838 אני מתה עליך.
אנונימית
תחשבו מה היה קורה אם רבין היה נותן שטחים לערבים כמו שהיה אמור, אני בטוחה שהמדינה שלנו לא הייתה קיימת יותר כי ככה בם היו שוחטים אותנו לאט לאט, קיצר, מוות לפלסטינים חוץ מכאבי ראש כמו גוקים הם לא מועילים לכלום
שואל השאלה:
חד משמעית מוות לכל הפלסטינים הם רוצים את המדינה שלנו תפנימו כבר
אנונימית
אתם פשוט משנים את הדעה והטיעון שלכם לפי מה שנוח לכם.
"צריך להרוג את כל מי שתומך בחמאס, אבל כל הערבים תומכים בחמאס!!"
"אבל לא כל הערבים תומכים בחמאס..."
"זה מה שאמרתי, שצריך רק להרוג את מי שכן תומך בחמאס!!"
^ לא כל הפלסטינים רוצים את כל המדינה זה בדיוק העניין
fishparti - החמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות ב2006 זה אומר שהאזרחים תמכו בהם, יש מלא שהצליחו לברוח, מי שלא ברח בעיה שלו שימות אמן היום בלילה, גם מי שלא רוצח פיזית הוא ליטרלי יוצא לחלק סוכריות. הם מלמדים את הילדים שלהם לרצוח.
מי שנגד מחאס לא ישלח את הילד שלו לרצוח יהודים.
מי שנגד חמאס לא ירק על חיילים. דיי עם התמימית הזאת, תראה כתבות ותבין כבר
יש בעולם הרבה אנשים שהם לא ערבים והם לא בעד ישראל או שלא אכפת להם מהמדינה הזאת , גם להם מגיע למות?
אנונימית
אנונימי -

הם לא רוצים לחיות איתך בשלום פה בישראל, הם רוצים לשחוט אותך ולקחת לך את המדינה יא טמבל
בהחלט ^^
fishparti - כל אדם שתומך בהם ובעד מוות ליהודים, צריך לשלוח אותו לעזה אם הוא חיי בישראל.
^^^^^ להגיד שכל האזרחים תומכים בחמאס כי הם נבחרו ב2006 זה כמו להגיד שכל אזרחי מדינת ישראל תומכים בביבי כי הוא נבחר ב2009

מי שנגד חמאס לא ישלח את הילד שלו לרצוח יהודים, בדיוק!! יש כאלה אנשים זה בדיוק העניין!
אתה פשוט לא רואה את זה כי כל הטלגרם מפוצץ סרטונים של אנשים שתומכים בחמאס אבל איזה סרטונים יש להם להראות של אנשים שלא תומכים בחמאס?הרי הם לא יכולים להביע חוסר תמיכה בחמאס בפומבי, חמאס יהרגו אותם
את לא יכולה לבחור ממי לקחת חיים
ובטח ובטח לא לבחור לקחת חיים מכל מי ששונא את ישראל כי אלה הדעות שלהם
אמנם אנחנו לא מסכימים עם זה,
אבל לא צריך להיות מפלצות כמוהם
fishparti

הם משאירים את חמאס בשלטון ותומכים בארגון הזה.
הם שמחים כשיהודים נרצחים.
לא ראית סרטונים של כל עזה יוצאת לרחוב עם שירים ב 7/10?
^ מה הכוונה הם משאירים? לא היה שם בחירות מאז 2006 וקצת קשה להתנגד לחמאס שם אתה יודע

כן? כל עזה יצאה לרחוב? ספרת אחד אחד לוודא שיש בדיוק את כל אוכלוסיית עזה?
אנונימי

צריך להרוג כמה שיותר אזרחים יחד עם חמאס, אחרת הם יקומו עוד כמה דנים וירצחו את המשפחה שלך כשכולכם ישנים, זה זה שאתה רוצה? בכיף..
fishparti

כן ספרתי
שואלת שאלה יקרה,
לצבא שלנו קוראים צבא *הגנה* לישראל

ולא "צבא לרצוח את כל מי ששונא את ישראל"



ומה הפאקינג קשר לשמאלנים
תסתכל על סרטון של מאות אזרחים בעזה בועטים לחייל צהל בראש כשכולו דם, או תסתכל על הסרטון שמחבלים יושבים על "שני" כשהיא מחוסרת הכרה בזמן שהיא עם תחתונים וחזיה בלבד. תסתכל איך הם יורקים עליה. אתם אנשים כלכך טיפשים אני אבקש מאלוקים לשלוח לכם מוח
^^^^ סבבה ספרת 2 מיליון איש
קיצר אתה לא רוצה להודות שאני צודק ושאין לך הוכחות שזה באמת כל עזה

מה שאתם עושים זה הכללה וזה הכללה עם 0 ביסוס

^ איך בדיוק זה מוכיח שכל עזה תומכת בזה?
שואל השאלה:
לוקי נשמה יקרה,מי ששונא את ישראל
לא יתנגד גם לרצוח את העם שלך
אז מגיע להם למות.
אנונימית
אנונימי

במשך 75 שנים רצינו שלום איתם יא דפוק.
זה לא עזר כי עד שהם לא יקבלו את המיטה שאתה ישן עליה הם לא יפסיקו יא מפגר.
חבל שלהרוג שם את כולם הוא לא אופציה, אבל אכן צריך לפגוע באזרחים של כשצהל מפוצץ בתים, חבל שצהל מזהיר לפני
זה כמו שאני אגיד לך "תראה כל היהודים ימניים"
ואתה תגיד לי "לא נכון, יש חלק שהצביעו שמאל"
אז אני אראה לך סרטון של הפגנה של הימין בתור הוכחה שכל היהודים ימניים
^^^^^^ הם מפלצות
והם ישלמו על זה בגיהנום
וגם לא בגיהינום

אבל אנחנו לא רוצחים
אנחנו תוקפים רק כשאנחנו צריכים להגן
וזה היופי והטוב בנו
כי אנחנו לא מפלצות כמוהם.

אז צריך ללמוד מהם.
תפנימו


איכ שואלת שאלה יקרה וגזענית.
פשוט איכ
fishparti

תראה את הכתבה על העזתי שהצליח לברוח משם
הוא סיפר הכל
נכון צהל לא יהרוג "חפים מפשע" בכוונה, וחבל
אנונימי

1 . לא דיברתי על עזה אלה בכללי.
הם שונאים אותנו עוד כשרק הגענו לאדמה הזו.

2. אין גם שלום עם האזרחים כי חמאס נכנס להם לראש במשך כמעט שני עשורים.
גם אם נחזיר שליטה זמנית על עזה, רוב האזרחים שם עדיין יהיו נגדך כי זה מה שהם למדו כל החיים שלהם. אין שלום עם טרוריטסים
אנונימי

האזרחים שונאים אותך גם אם לא תהרוג אותם כי זה מה שהם לומדים בבתי ספר. ראית שילדים בכיתה ד יורים עם נשקים ואומרים שאם תשלח אותם ברגע זה הם ירצו יהודי?
אנונימית293838
אני לא יודע מה זה הכתבה על העזתי אבל זה גם לא כזה משנה, עזתי אחד לא מכיר את כל ה2 מיליון אזרחים בעזה והוא לא יכול לדעת מה הם חושבים. הוא לא יראה הפגנות נגד חמאס או משהו בעזה כי חמאס פשוט הורגים את כל מי שעושה דבר כזה
זה לא אותו הדבר, הם בטוחים שגנבנו להם את האדמה והעפנו אותם מפה, לך תסביר לילדים ששטופי מוח במשך שנים שכל זה שקר, הם לא יאמינו לך
fishparti

אתה מצדיק גם את האנשים שיצאו להפגין בעד אסון התאומים? או שלא? סתם לידע כללי
בטח שכולם לומדים לירות בנשק בכיתה ד
כי זה הדבר היחיד שהם לומדים בבית ספר.
הם לא לומדים מתמטיקה.. הם לומדים איך לרצוח יהודים.
שואל השאלה:
אני לא גזענית מתוקה:)
מי ששונא את ישראל ואת העם היקר שלי מגיע לו למות בייסורים
כל עזה צריכים למות תודה רבה!
אנונימית
אנונימי

לא מכיר את כל הפלסטינים והמוסלמים שיצאו להפגין ושמחו בעד אחרי מה שקרה באסון התאומים?
כי הם לא שונים מתושבי עזה
אנונימי

ליטרלי תראה סרטונים שהם יורים בנשק בגיל הזה
אני לא משקרת ואתה עדיין מכחיש את העובדה הזאת
לך תגור בעזה יא חמור
אני באמצע כאילו אני לא סובל את ביבי וכל זה ואני חושב שאסור להרוג את כל הערבים שם מפני שזה כמו שחיסלו אותנו יש שם מלא חפים מפשע שלהרוג אותם יהיה משהו נוראי וחסר לב יש שם אנשים שרוצים לחיות כמוני וכמוכם
שואל השאלה:
מנסה להבין אתכם ואיך המוח שלכם עובד אבל פשוט לא מצליחה,צריך לעשות לכם שטיפת מוח.
איך אתם יכולים לחשוב ככה איךך זאת המדינה שלנו גם אחרי הטבח שעשו לנו אתם חושבים שיש חפים מפשע בעזה ופלסטינים שהם "בסך הכל" רוצים מדינה בלי לרצוח יהודים איכס תתביישו לכם גועל נפש
אנונימית
שואלת השאלה "היקרה" בת ה11 שבטעות נכנסה לסטיפס ואפשר להבין למה היא שמה על אנונימית,

יש לי שאלה אחת לשאול אותך:
ווטאפאק?!?!?


איזו ילדה חמודה ומוסרית את❤
חחחח "לרצוח את כולם זה הפיתרון"
צאי מהסרט שאת חיה בו

חוח
רק אהבת חינם את מחלקת בובי❤❤❤
אנונימית
אנונימי

אין לגיטימציה להרוג אותם? אתה שומי אתת עצמך יא הזוי
אנונימי

אז ילד אחד יורה על נשק ואחרי 5 דק ילד אחר מחליך אותו. אתה לא מבין שאין להם בצי ספר עם לימודים רגילים? כל בית ספר בעזה הוא לימוד על איך לרצוח יהודים. ואת זה לא אני אמרתי.
ראיתם סרטונים מהטבח שהיה פה?
ראיתם שנכנסו אלפים של "חפים מפשע" ולקחו איתם קורבנות? ראיתם שהם נכנסו לישראל יחד עם חמאס וגנבו לאנשים שנטבחו טלוויזית? אופנוים? או שאתם עוצמים עין אחת?
ומה הם יעשו בכלא? יקבלו תואר על גב המדינה? ראינו מה קרה עם אותם מחבלים שהיו בכלא בעסקת שליט ש 90% מהם נכנסו לישראל וטבחו בעם שלך
היי, אני יספר לך סוד קטן הם אנושיים, הם בדיוק כמוך, הם פשוט ערבים זה הכל, זה לא אומר שהם כולם בעד פלסטין ואפילו לא באמת בעד חמאס, את רוצה להגיד לי שאין ערבי אחד טוב? כולם טרוריסטים רעים שצריך להשמיד? זה אפילו טיפה גזעני. אנחנו צריכים לשאוף לשלום במקום למלחמה בשביל להגן על חפים מפשע גם יהודים וגם ערבים. ואת לא אמרת את זה אבל זה עלה פה קצת ויש לי צורך להגיד שהטיעון שכל הילדים בעזה יגדלו להיות מחבלים מפגר מהיסוד בגלל שעם מהרוג את כל האנשים שיש להם פונטציאל להרוג משהו אנחנו כולנו נמות, זהו ערב טוב 3>
אני נגד להרוג אזרחים שלא רצחו ואנזו את,בני עמי כי אני לא טרוריסטית. אני לא יהרוג את מי שלא הרג יהודי. כי אני נגד הרג! מי שרצח יהודים, החמאס, ברור שצריך לחסל אותם ולהרוג אחד אחד! אבל אני יותר מדיי מכבד את זכויות האדם ומושפעת מכל העבר היהודי בכדי לאחל מוות לאוכלוסיה אזרחית.
'גם לכלבים יש זכויות!'

צודקת במאה אחוז.
אתה הכי לא קשור בארץ בחיי, לא דיברתי על ערבים.
דיברתי על אזרחים בעזה שבעד חמאס ושולחים את הילדים שלהם לרצוח יהודים ^^^
ומה את אומרת שהם לא יהפכו לרוצחים? את מוכנה לקחת את הסיכון הזה שהם לא יהפכו לרוצחים וירצחו את אמא שלך? כי זה מה שמלמדים אותך אז זה מה שהם יהפכו להיות כשהם יגדלו
את לא כל כך מבינה מה הבעיה פה, אנחנו לא הולכים לרצוח 2 מיליון אנשים כי את "ימנית". את אולי לא הסברת את עצמך טוב אבל יש כמה דרכים לטפל בעזה, ואני בכלל לא שמאלני, אני לא מגדיר את עצמי כימני או שמאלני. אבל כן אני חושב שאת צריכה קצת להסביר עוד את הנקודה שלך כי אני לא כל כך מבין מה את רוצה לעשות עם עזה
Hlo
הקטע הוא שהם בני אדם בדיוק כמוני וכמוך, הסיבה שהם גדלים להיות טרוריסטים זה האינדוקטרינציה מהחמאס שהם גורמים לזה שהם יגדלו להיות חמאסניקים. מלא ערבים נגיד ביפו וזה סבבה עם ישראל ואם חמאס לא יהיה קיים כנראה שגם הרבה מאוד בעזה ירגישו ככה
hlo

ברור לי שלא נהרוג את כולם שם, וחבל מאוד שלא.
צריך לגרש אותם משם למצרים או לכל מדינה מוסלמית אחרת כי למה שהם יהיו הבעיה שלנו הם רק מביאים סבל. גם אם לא, אז שישארו שם אבל צריך להחזיר את השליטה של עזה לישראל. יקח הרבה שנים ללמד אותם אחרת מהדעה שלהם ואני לא בטוחה בכלל שזה יעזור. שוב אני אומרת, הלוואי שהיינו יכולים להרוג את כולם אבל לצערי זה לא אפשרי.. אז, ככל שיותר אזרחים מתים יחד עם אנשי חמאס בהפצצות של ישראל, מצוין!!!! כמה שיותר יותר טוב. החפים מפשע בצפון עזה, ברחו לדרום. מי שלא ברח, לא חף מפשע!!
אנונימי

אז אתה טמבל אם אתה לא חושב שצריך להשמיד אותם אחרי הסרטונים שראית
בגדול הם בורים שלא באמת חקרו על זה לעומק אז הנה אני יחדש להם נתחיל מזה ש99 אחוז מוסלמים בעזה ובעד הכחדת העם היהודי וכיבוש המדינה למען האלוקים זה החינוך שהם מקבלים דיבור כזה נשמע כל הזמן את יכולה לשאול כל ערבי ובכנות הוא יגיד לך את האמת אין אופציה יותר סבירה ממחיקת עזה הרי חמאס לא מעוניינים בשלום או אנחנו או הם
bot2

מה הקשר ערבים עכשיו? אנחנו מדברים על עזה, שצריך להשמיד אותה כי אין שם חפים מפשע
אני גם מאמין שאין בעזה כמעט חפים מפשע, בבחירות שהתקיימו 2007 בערך היה 40 אחוז תומכי חמאס ובערך 50 אשף, שניהם לא טובים לישראל ותומכים בטרור. לצערי לישראל אין מה לעשות ואי אפשר להשמיד את עזה אבל אם היה אפשר לעשות את זה בלי השלכות של מלחמה וכדומה לדעתי זה היה תורם לשלום
אנונימי
יאיר חוזר בתשובה - צודק
לא קראתי עד הסוף, סליחה פשוט איבדתי אותך אחרי שלא סטרת את מה שאני אומר בשום צורה. אני אומר עוד הפעם, יש כמה דרכים לטפל בעזה, להרוג את כולם היא לא אחת מהן.
Hlo
אנונימי

אבל לפני רגע אמרת שאתה לא בעד זה? או שזה מישהו אחר
bot2

חדמש כן. למה שארצה לחכות כמה שנים כדי שהם ירצחו אותנו שוב?
hlo

בטח שזו הדרך הכי טובה למען ישראל, שבכך לא יגרום יותר למוות כןאב ומיותר של היהודים.

כמו דאתה רואה חמאס שולט במחשבות של כל המוסלמים בעולם, תראה מה קורה בעולם ליהודים בעקבות הדעות של חמאס. הם אנשים מאוד מסוכנים, שנכנסו לראש את כל המוסלמים ולא רק.. אז להשמיד את מחאס ואכן כל התומכים הקיצוניים שלהם יביא רק טוב לעולם
צריך שכולם שם ימותו דם יהודי זה דם יקר הם רצחו 1400 חיילים ואזרחים ועוד 200 חטופים אנחנו חייבים לנקום אם רק נחסל את חמאס יקום ארגון אחר
hlo זו הברירה היחידה מה כן הדרך לטפל לשיטתך
צודקת, הם צריכים למות כולם מוות לפלסטין
אנונימי
מה שאתם אומרים לי פה בעצם זה שאתה מחכים שהם ירצחו יהודים ורק אז לפעול נגדם, אבל הכתובת על הקיר, למה לגרום למוות מיותר וכואב אם אתה יודעים שהם יהפכו למחבלים בעתיד? אתם יכולים להגחיש כמה שתרצו את העובדה הזו. אבל ביום שבת 7/10 גם אתם הייתם בשוק כזה מה שחמאס עשה, והאזרחים היו חלק לא קטן בזה
bot2 בגלל שמלאנים כמוך הגענו למצב הזה צריך לשטח את עזה אם לא תעשה את זה עכשיו יקום ארגון יותר רצחני
אנונימי
bot2

איפה אתה רואה חפים מפשע? אני רואה טרוריסטים עתידיים ומעדיפה למחוק אותם עכשיו מאשר שעוד כמה שנים משפחות יבכו על היקרים דלהם
נכון אנונימי הם לא היו פיזית, אבל הם יצאו ושמחו כי העם שלך נטבח ונאנס. הם לא חפים מפשע. חלאס עם זה יא שמאלני בגלל אנדים כמוך המדינה שלנו נראת ככה
bot2

ההבדל ביני לבין האלה שרוצים שאני אמות, הוא שהם התחילו את המלחמה הזו ראשונים. הם רוצים שאני אמות אז אני רוצה שהם ימותו, פשוט מאוד.
bot2 זו הברירה היחידה ישמח לשמוע הצעה טובה יותר
הרוב באיראן לא בעד ישראל אלא רק החילונים שרוצים ממשלה מערבית וזה בערך 30 אחוז לפי מה שהבנתי....
אנונימי
אם נוריד את כל פלסטין הלך עלינו ואתם יודעים את זה , זה לא קשור לימין או שמאל זה קשור לזה שאם נרצח 2 מיליון פלסטינים שלא קשורים לחמאס אנשים ירצו את מותנו ובסופו של דבר כולם יבואו אלינו
יאיר חוזר בתשובה
לשלוח כוחות צבאיים לעזה, ללא שלטון, ללא כלום. נלחץ עליהם ועל המצרים שיקבלו אותם. כמה שיותר מהר לגרש אותם משם למצרים. זה יסתכם בהרבה כסף למצרים כי גם הם לא רוצים אותם אבל נגיע לפשרות איתם. עד אז, אנחנו שולטים בעזה
Hlo
כמה בורות אתם מתעלמים לגמרי ולא מסוגלים לענות לי איזו עוד ברירה יש חוץ ממחיקת עזה
ברור שזה לא יקרה, לא אמרתי שזה יקרנ.
אבל אמרתי שלמחוק אותם יעשה לנו רק טוב כי הם לא רוצים שתהיה פה. הם רוצים את המדינה שלך
hlo אתה חי באשליות אם אתה חושב שהמצרים יקבלו אותם
bot

נכון, אבל האלה בעזה שיוצאים ושמחים זה רוב האוכלוסיה שם, תגיד מה שתגיד זו האמת אז בסדר 50,000 לא תומכי חמאס. אבל מיליון 800 כן, אז להשמיד את כולם עדיף
אנונימית29

מה? כן, לחסל את חמאס זה גם חלק מהפיתרון. אני לא מבין מה הדעה שלכם, חמאס הוא ארגון טרור שגורם רק לבעיות ולהסתות. מן הסתם שאני אתמוך בחיסולו
Hlo
אנונימי

ברור שלא נעשה את זה, ושוב.. חבל שלא
אבל האזרחים שמתים שם שאתה טוען שחפים מפשע אז הם ממש לא. ולא אין לי שום רחמים אליהם
ככל שיותר מהחולדות האלה ימותו ככה יותר טוב
bots וזה לא יגרום למלחמת עולם לשיטתך?
גם אם הם לא בעד החמאס הם בעד רצח יהודים
אנונימי
יאיר חוזר בתשובה

מצרים ממש לא רוצה אותם שם, אבל אתה יודע מה היא גם לא רוצה? כלכלה ברצפה, שלטון של שחיתות, הרבה בעיות יש למצרים היום. כמו שאמרתי, אנחנו יכולים להגיע לפשרות איתם בשיתוף עם ארצות הברית ועוד מדינות שיתמכו בזה.
Hlo
חבל על האבדות
לפחות הרוב
אנונימי
זה שאתם לא רוצים שהם יהיו פה זה נפלא אבל האם אתם רוצים שכל העולם ישנא אותנו יותר ? זה לא להרוג שלוש אנשים זה להרוג 2 מיליון איש ועוד מוסלמים פלסטינים מדינות גם ככה חמות עלינו מה אתם בסדר בראש? אתם יודעים מה יקרה אם ירצחו את ה2 מיליון איש האלה ? כל העולם יבוא עלינו אנשים ישנאו אותנו יותר וגם איפה האנושיות שלכם? יש כאלה שלא עשו כלום וגם ישלנו אפשרות לשנות את הדעה שלהם ושהם יחשבו שאנחנו טובים אבל אם אתם תעשו את זה ותרצחו בדם קר 2 מיליון אנשים שום דבר לא יתקדם חוץ מעוד יותר שינאה כלפינו. לפני שאתם אומרים דברים כאלה מטומטמים תלמדו קצת ותבינו מה יכול לקרות לנו , אין שום קשר לימין או לשמאל
hlo מה הקשר לא אמרתי שאתה לא תומך בזה
אבל אתה חושב שיש חפים מפשע בעזה
ואין. החפים מפשע דם הצליחו לברוח.
גם אם חמאס יושמד, וקשה לי להאמין כי יש כלכך הרבה אזרחים שם שהם חמאס בעצמם אבל לא מסתובבים עם נשק ביד, יעלו לשלטון לאחר ש"חמאס יושמד" אלה אם כן נחזיר שליטה על עזה ונגרום להם לשנות את דעתם ואני בספק כן..
hlo זו לא אופציה תשכח מזה
אנונימית
את מדברת אליי? תכתבו את השמות
Hlo
בנוסף לזה, יש את כל מדינוצ ערב האחרות שסביבנו שלא פחות גרועות מחמאס כי הרי לבנון הביאה להם טילים ותחמושת. את לבנון יקים עוד ארגון טרור בעזה בחסותו. הדבר הזה לא יגרם עד שהם יושמדו
bot2 הם יבכו ברשתות החברתיות ובתקשורת ויגידו שאנחנו רוצחים
יאיר חוזר בתשובה

אתה עוד לא יודע כלום... יש כל כך הרבה תמיכה ברעיון הזה
Hlo
רשמתי hlo
אנונימי

שהם תמכו במה שקרה פה. זה פשע לא פחות חמיר
bots2 מדינות אחרות יתערבו ככה או ככה
bot

לא אמרתי שאין ערבים טובים, שוב.. מדברים אך ורק על עזה
אני שמאלנית ואני לא נגד מדינה פלסטינית
אנונימית
bot

והערבים שבאמת איתנו, הם בעד השמדת עזה
אנונימית
למה את לא נגד? את יודעת שהם רוצים את המדינה שלך כן?
hlo החפים מפשע הם המחבלים של מחר
אין טעם לדבר עם תמימים שעברו שטיפת מוח
מה תגידי על זה שב 2014 כל העולם יצא נגדנו שאנחנו הורגים "חפים מפשע" אבל הילדים שהיו שם טבחו בנו ב 7/10?
אני סבבה בתור שמאל מרכז אבל העניין הוא שהאום ירד ירד כלינו וכל זה ויאשימו אותנו בפשעי מלחמה
וואו סליחה אבל אני חייב לנטוש את הוויכוח הזה חחח פשוט האיכות של כתיבה בשאלה ולדבר בבלבול עם עוד 20 תגובות מעליך שאתה לא יודע מה שייך למה לא בשבילי...
לא התכוונתי לתגובה שכתבת hlo התכוונתי לתגובה שלא כתבת כלום והתחלת עם "בנוסף"
Hlo
bot2 החפים מפשע הם המחבלים של מחר אתה לא מבין שבשבילם זו מצווה לרצוח יהודים
bot

ידוע שלא נחסל את כולם, אבל זה בהחלט החלום של רובנו במדינה. למה אנחנו צריכים לחיות בפחד שיקרה שוב מה שקרה ב 7/10? אחרי המקרה הזה המדינה בפחד תמידי וזה ימשך שנים קדימה שפתאום לא יביא עליך מחבל.. אז למה בעצם? למה לא לשים לזה סוף
bot2 אני לא מבין אותך מצד אחד אתה בעד השמדת חמאס ואזרחי עזה בעד רצח יהודים וכיבוש המדינה איזו עוד ברירה יש
כמו שאמרתי, האנשים החפים מפשע הצליחו לברוח משם כמו היורש של חמאס.. מי שנמצא של בעדם
bot2 בוא נסיים את הדיון מחיקת עזה זו הברירה היחידה לא הצעת משהו הוגן אז אין טעם לדבר
כי מי שגר שם מפחד פחד מוות מהחמאס אז מרחמים עליהם ולא מגיע להם למות זה כמו שנגיד:
אם ביבי והממשלה הייתה הורגת מלא אנשים ומאיימת על כל האזרחים במדינה שלנו שאם הם יביעו משהו נגד השלטון וההרג שהן עושים אז הםיהרגו אותנו אז גם אז מגיע לנו למות?
צריך לחסל אך ורק את חמאס
שוב פעם 99% מהם בעד השמדת העם היהודי וכיבוש המדינה
bot

כן.. אבל רוב האוכלוסיה של בעדם.
אז אמרת שאתה לא בעד לרצוח חפים מפשע
ועכשיו אמרת שלחסל את חמאס ומי שבעד?
bot2 זו הברירה היחידה או לפחות משהו קרוב לזה
אני לא שמלאנית ולא ימנית . ואני ככ בעד למחוק את עזה . כולם. אבל זה יעשה לנו בעיות . אם זה היה תלוי בי? כבר היינו בונים שם פארק שעשועים
עד עכשיו אף אחד מכם לא הציע ברירה אחרת חוץ ממחיקת עזה
הרי אם הייתם גרים בדרום לא הייתם חושבים ככה
bot

ברור שלא נחסל את כל האזרחים שם, הויכוח שלנו התחיל בכך שאמרנו שכל אזרח שמת שם זה מעולה כי הוא יגדל להיות אויב המדינה ומחבל.

וגם צריך לקחת שליטה חזרה על עזה, וכל מתנגד ישר כדור לראש בלי הסברים. אחרת מה שקרה פה יחזור פי 1000 יותר גרוע עוד כמה שנים.

כי אם השליטה לא תחזור לישראל, ישראל תמשיך לממן אותם עם חשמל ומים, והעולם ימשיך להביא להם כסף.. וככה שוב יגדל לו ארגון טרור גרוע מחמאס
וגםאםאנחנו נמחק אתכל עזה אז כל התומכים שלנו בעולם יתקפו אותנו כי הרגנו מלא אנשים חפים מפשע וזה יוציא שם ממש רגע לישראל שאנחנו שחווינו שואה בסוף עושים מיני שואה לאחרים, אין שום סיכוי למחוק את כל עזה ואני לא מבינה במצב כ"כ אבל לדעתי עדיף לתת להם נתראה של נגיד שבוע שבועיים שאנחנו באים לכבוש ואז יש להם זמן לעבור למקום אחר, ואז אנחנו לא יוצאיםככ רע כי לא הרגנו אותם אלא הודענו להם מראש
bots2 זה החינוך ש99% מהם מקבלים אין ברירה אחרת אין עם מי לדבר
יפה האומנם אף אחד לא רוצה אותם
bots2 אי אפשר לחסל את חמאס אתה לא מבין
אני שמאלנית ואני יסביר את דעתי. קודם כל אני ממש מבינה אותך, ואחרי דבר כזה אי אפשר לבטוח בהם או להאמין למה שיוצא להם מהפה הם עשו כאן אסון נוראי!!!!. אבל מכיוון שבעזה יושבים 2 מילין איש, אין אפשרות למחוק שם את כולם. דבר ראשון ברגע שנעשה דבר כזה, המון מדינות שתומכות בנו כבר לא יתמכו בנו, וזה במקרה הטוב הם כנראה ממש ירצו לפגוע בנו אז זה מהווה סכנה קיומית לעם שלנו אם נעשה דבר כזה. דבר שני חמאס הוא הארגון נוראי ששולט בעזה והוא לא רק ארגון טרור, הוא גם דעה. ברגע שנהרוג את כל החמאס ואוהדיו, יבואו עוד ארגונים אחרים עם דעות בדיוק כמו שלהם, ולצערינו לא חסרות לנו מדינות אויבות. מקווה שההסבר שלי היה ברור.
נו אז מה הברירה היחידה
הילדים שם לא היו גדלים להיות טרוריסטים אם היו מלמדים אותם דברים אחרים על ידי שלטון שהוא לא החמאס
יפה אומנם את תמימה לא באמת חקרת על זה לפי התגובות שלך זה החינוך שהם מקבלים שזו מצווה לרצוח יהודים
bot2 יבואו עוד ארגונים עם דעות כמו שלהם אין ברירה אחרת
אף אחד לא ימחק את עזה, את יכולה להיות רגועה ולקוות שאת חמאס לפחות ימחקו
זה מה שההורים שלהם מחנכים אותם השמדת העם היהודי וכיבוש המדינה
bot2 העזתים אנטישמים והם בעצמם רוצחים חפים מפשע אין ברירה אחרת אמיר חצרוני חושב ככה אפילו
bot2 זה לא תירוץ מה שאמרתי זו עובדה אתה יכול לשאול ערבי בעצמך
תקשיבי יכול להיות שאת צודקת,
אבל , זה כמו להגיד "בואו נוריד את כל היהודים כי ___ רע והם היו בעתיד כמוהו"
אי אפשר לרצוח ילדים חפים מפשע ,
אפשר לנסות לחנך אותם אחרת ולא לרצוח את מי שלא עשה כלום ואפשר למנוע מזה בעתיד.
אז תחשבו שוב אל להרוג אנשים אחרים כמו שאפשר להגיד גם עלינו
ואני עוד מחמיא
^אין ברירה אחרת זה החינוך שהם מקבלים כבר עשורים
וואלה לא מתאים שאלות כאלה שמפלגות את העם
שוב פעם זה החינוך שהם מקבלים מתוכם 30% יהיו מחבלים
bots אולי תתן דוגמה בכך שתתנסה ראשון
זה החינוך שהם מקבלים עשורים ההורים שלהם אנטישמים כמו המחבלים
75% מחונכים לאנטישמיות מתוכם 30% מחבלים עתידיים
יש לך בעיה בהבנת הנקרא 75% אנטישמים מתוכם 30% באמת ממשים את האידיאולוגיות שלהם
אחם אחם מחבלים
באמת מתמטיקה פשוטה
צריך להרוג את כולם בעזה אף אחד שם לא חף מפשע , הילדים של 2014 הם הטרוריסטים של ה 7 באוקטובר . כל אזרח שם רוצה במוות של יהודים. כדי למנוע מצמח לגדול צריך לעקור אותו מהשורש
מסכימה איתך, החינוך שלהם מגיל אפס זה לשנוא אותנו ומאכילים אותם שקרים
הם גודלים והופכים למחבלים זה שושלת וזה לא יפסיק לעולם אם לא נחסל את כולם שם
1. אזרחים שם שהם חפים מפשע (יכול להיות שהם לא הרבה, אבל צריך לדאוג להם. אנחנו לא חיות אדם כמו חמאס)
2. חיילים שלנו שאני לא אצרה שנסכן אותם בהשתלטות על כל עזה ולא רק על מתקני חמאס
3. הגיוני לי שערבים וערבים-ישראלים יעדיפו מדינה פלסטינית כי אחרי שיהיה 2 מדינות הם יעברו לשם
אנונימי
כי לא כל העולם סובב סביבנו ובסוף אנחנו לא יכולים למחוק 2 מיליון אזרחים חפים מפשע. וכן במלחמה יש נפגעים אזרחים כמובן שזה בסוף אין ברירה זה לגיטימי. אבל אם במכוון נבוא ונרצח את כל היותר משני מיליון אזרחים שחיים שם אם את שואלת אותי אנחנו לא יותר טובים מהם, תחשבי שלכל אדם ואדם שם יש חיים ומשפחה ואת פשוט באה ולוקחת את זה מהם, כן חמאס עשה פשעים מזעזעים שאי אפשר לתאר וצריך למחוק אותם על זה אבל האזרחים בעזה לא אשמים בזה בשום צורה ומגיע להם את הזכות לחיות בדיוק כמונו

זה בכלל לא דיון של מדינה פלסטינית או לא זה דיון על חיי אדם והעובדה שהסכסוך בינינו לא מצדיק בשום צורה רצח עם שלם
אנונימי
לכל אלה שמשתמשים במילה להרוג בכזאת פשטות אתם מבינים באמת את משמעות המילה? זה אשכרה לקחת חיים מבן אדם שחי ונושם, בן אדם שאלוהים ברא.
ולתמוך בהריגת 2 מיליון אנשים שחלקם אפילו שוחרי שלום (גם אם זה חלק קטן)
ובניהם גם תינוקות שלא יודעים עדיין לדבר.
זה לא נורמלי בשום צורה.
אנחנו לא חמאס, אנחנו לא דעאש, אנחנו צבא ומדינה מוסרית וככה צריך להמשיך להיות.
אנונימית
לעשות ה6 לאוגוסט 1945