12 תשובות
שואל השאלה:
אומרים ששרלוט טילברי לא פיגמנטי ומגיע חצי ריק זה נכון? כי רציתי לקנות אותו
אנונימית
ובחיים לא לקנות את של מילק אלא אם כן את רוצה אקנה
של שרלוט הקונטור זה לא ברונזר מה שאת מתכוונת- זה מגיע חצי ריק
אבל הברונזר הקרמי או המאט מושלם (פלטה)
^^ תלוי בסוג העור לי הוא לא עשה
אם יש לך עור רגיש טו פייסד ממש טוב
אנונימית
^^ אני משתמשת בקונטור בתור ברונזר ויש בו יחסית הרבה חומר הוא עדיין לא נגמר לי כנל לשאר הדברים שיש לי מהם והם לא מאכזבים
בעיקרון הכי טוב של רייר ביוטי אבל אין אותו בקאלט ביוטי אם את רוצה נוזלי של שארלוט מושלם ברמות וגם אם את רוצה אבקה שארלוט וואו או אפילו בנפיט אבל אם הפנים שלך רגישות עדיף שלא אותו
או של מילק
בנפיט
שרלוט טילברי
tower 28
טו פייסד
שואל השאלה:
באיזה גוון? יש לי עור בהיר יחסית אבל לא ממש
אנונימית
אם שאלת אותי אז לדעתי תיקחי את ההכי בהיר אם העור שלך בהיר לי יש את medium ואני ממש מרוצה ממנו