8 תשובות
ברור
פי 8 מביידן כבר לא היה החמאס עם זה היה הוא
האמת שאני מעדיפה זקן סנילי מאשר מטרידן חסר טאקט, מתחשבת ככה בארה"ב.
שואל השאלה:
מלא מארהב תומכי פלסטין
לאיודעת אני אוהבת את טראמפ
מלא מארהב תומכי פלסטין
לאיודעת אני אוהבת את טראמפ
אנונימית
שואל השאלה:
ביידן יבגוד בנו בסוף לדעתי
ביידן יבגוד בנו בסוף לדעתי
אנונימית
לדעתי טראמפ היה עוזר לנו יותר מכולם
כל נשיא היה עיזר לנו השאלה כמה. כנראה שטראמפ היה עוזר לנו לא מעט אבל היה מקבל פחות תמיכה מהמדינה שלו.
שואל השאלה:
צריך להחזיר את טראמפ לדעתי
צריך להחזיר את טראמפ לדעתי
אנונימית
באותו הנושא: