7 תשובות
לא חושבת שיש, אני עושה דוגיסיטר לכלב אחד קבוע כל יום אני מוציאה אותו ואני נהנית וזה כסף קל, וגם ביביסיטר אני עושה הרוב זה שהילדים יושנים אז זה קל את רק יושבת שרואה טלווזיה
לא חוקי להעסיק אותנו בעסק אמיתי, וגם אם כן אנחנו נקבל בערך 19 שקל לשעה
אני מכירה מאפיה שעובדים שם מגיל 13 וגם מלצרות מגיל 14 כזה או 13
אין זה לא חוקי
אנונימית
בטח שיש, את יכולה ללכת לחנות ולעבוד שם יש מלא מקומות כמו ספריה ופיצוציה וכו'
אין