7 תשובות
תפוח אדמה
שואל השאלה:
אני בסטיפס דרך המחשב אבל יש לי זומים בבוקר ולהכנס דרך הנחשב אני לא יכולה
אני בסטיפס דרך המחשב אבל יש לי זומים בבוקר ולהכנס דרך הנחשב אני לא יכולה
אנונימית
ללכת לקנות מטען מחר בבוקר
תבדקי אם יש משהו שמפריע למטען לעבוד
תירוץ לא להתחבר לזומים
אין לך כל כך מה לעשות
פשוט אל תבזבזי את השמונה אחוז שנשארו לך על סטיפס חחח
פשוט אל תבזבזי את השמונה אחוז שנשארו לך על סטיפס חחח
לכבות את הטלפון ולקנות חדש
באותו הנושא: