11 תשובות
ליטרלי סטיפס מה ציפית
גם לי הם עושים את זה פדחנים
שואל השאלה:
לא ציפיתי לכלום, אני מדברת על שיחה ידידותית.
אם זה ידידותי הם לא חייבים לך כלום מה
אנונימית
תשמעי זה לא כמו ווצפ, זה להכנס דרך גוגל לאתר (לפחות אצלי ככה) אז לא תמיד יש כח להכנס.
הסיבה היחידה שאני פה זה בגלל האנשים שאני מדבר איתם פה
שואל השאלה:
לא שהם חייבים, לא הבנת אותי הם מתחילים ב "מה קורה" אני עונה בום נעלמים כאילו אני צריכה לרדוף אחריהם וזה מה שמוזר.
פשוט תמשיכי הלאה ברה אין לך מה לקחת ברצינות הפ כנראה לא באתר או משחקים אותה נשים שצריך לרדוף אחריהן
אנונימית
^^וואלה כן מבין.
קורה לי גם לפעמים. נכנס אומר שלום, נזכר שיש לי דברים שצריך לעשות ואז או שאני נכנס איזה חצי יממה אחרי או איזה יום יומיים אחרי :)
אולי הם לא נמצאים באתר הרבה
לפעמים שולחים הודעה.
ואז יש מלא דברים ושוכחים להיכנס.
קרה לי לא מעט פעמים
פחדנים לא יודעים לדבר עם בחורה כמו שצריך