4 תשובות
כן ברור בגלל המלחמה אני חושבת שעד שזה לא יגמר אף אחד לא יקבל חבילות לצערי
שואל השאלה:
אבל ראיתי פרסומת שעכשיו יש טיסות אוניות וכו.. אז למה שיתעכב עדיין
לא יודעת נראלי כי הם לא רוצים לקחת סיכון אבל זה עדיין לא מובן
אני עובדת בחנות שמחלקת חבילות
זה תלוי בחברת שליחויות ומאיפה החבילה מגיעה אנחנו עדיין מקבלים חבילות כל יום אז זה אולי בעיה עם החברה