מישהו הוסיף אותי לקלוז שלו ואנחנו לא מדברים בכלל כנסו רגע
כאילו אנחנו יחד במגמה ובתנועת נוער ואנחנו כן אומרים שלום אחד לשנייה בחדר כושר בבית ספר לא. אבל אם כן אז במגמה באותה קבוצה של עבודה או משהו. ומתישהו לפני כל החופש והמלחמה די בתחילת שנה הוא פשוט בא ונתן לי חיבוק כזה של שלום והוא הוסיף אותי לאנשי קשר שלו לפני כמה זמן ופתאום אני גם בקלוז שלו הוא יענו מהחבו של המגניבים איך אני אסביר מה הפשר?