3 תשובות
לראות את צה"ל מפרקים אותם ולשמוח מזה, זה קשה כל כך באמת כואב הלב אבל לא ניתן להם את מה שהם רוצים, נקום נסתכל קדימה ונמשיך בחיים עם כל הצער
כרגע בלתי אפשרי לעשות את זה אבל אחרי המלחמה בעזרת ה החיים ממשיכים
להבין שזה החיים וימח שמם ימותו
היה בסדר בורא עולם איתנו הוא מנהל את העולם