7 תשובות
אני גם לא מבינה את הקטע הזה
הם כאילו משרתים את המדינה שלנו
הצבא לא ממש דואג לחיילים לבגדים מצעים אוכל שמיכות לישון בלילה
וגם יש להם מחסור בכמעט הרבה דברים אז האזרחים רוצים לעזור ולתרום כמה שיותר שהחיילים ירגישו בנוח
מה שמביאים לצבא זה במסגרת תרומות, לא מחייבים אף אחד להביא לצבא שום ציוד
הציוד עצמו קיים בצהל , אבל כנראה שהמערך הלוגיסטי לא נערך לגיוס כללי של כל חיילי המילואים ולכן היו חוסרים ביחידות שונות.
(שוב , הציוד קיים בצבא)
שואל השאלה:
אנונימית1960
אני יודע שהצבא לא דואג,השאלה היא למה שהצבא לא ידאג לזה,אזרחים עובדים קשה ומשלמים הרבה למדינה וחלק ממה שהם משלמים הולכים לתקציב הביטחון אז שיעשו איתו משהו מועיל ויקנו ציוד בסיסי לחיילים
אנונימי
כי הממשלה על הפנים
בגלל זה תרמתי זה ממש עצוב שאנחנו רק מתלוננים ולא מעיפים אותם קיבנימט איפה הכוח שלנו בתור עם דימוקרטי
מזעזע בחיי