8 תשובות
אמא היית תמיד לוקחת לי את הטלפון.. היא היית יכולה לקחת לי אותו לשבוע/שבועיים.. לא משנה כמה הייתי צריכה...
גם.. אם היינו צריכות ללכת לאינשהו חשוב שהוא חד פעמי.. או חג- כעונש היא לא הייתה הולכת - ומשאירה אותי בבית
גם.. אם היינו צריכות ללכת לאינשהו חשוב שהוא חד פעמי.. או חג- כעונש היא לא הייתה הולכת - ומשאירה אותי בבית
לא מספרת לך אבל בהחלט פה בשביל לראות תשובות:)
שלי עשו לי כמה מאוד קשים וגרועים שאני לא הולכת לספר
שלי עשו לי כמה מאוד קשים וגרועים שאני לא הולכת לספר
אנונימית
לא היה לי טלפון ולא לצאת
אמא שלי לקחה לי תטלפון ולא הסכימה לי לצאת עם חברות ולא לראות טלוויזיה
אנונימית
לקחה את הטלפון לאיזה יום? לא זוכר אף פעם לא משהו קשוח
היתי בחדר ואבא שלח לא רצה שאני אצא
אבל הוא הורה טוב ואני מבינה אותו
אני פשוט ניסיתי לצאת אז הוא החזיק אותי....
אומנם זה היה כואב אבל בסוף הוא מתנצל על הכל
אבל הוא הורה טוב ואני מבינה אותו
אני פשוט ניסיתי לצאת אז הוא החזיק אותי....
אומנם זה היה כואב אבל בסוף הוא מתנצל על הכל
שהייתי קטן אבא שלי גם העיף אותי לחדר וצעק והייתי קטן אז זה ממש הבהיל אותי לפעמים אז בכיתי ורצתי לחדר, אחרי זה הוא בא והתנצל וישב איתי והכל.
אנונימי
אלימות פיזית ומילולית, לאסור עליי רשתות חברתיות וקבוצות בוואטסאפ רק כי אני טרנס, לחטט לי בטלפון באופן קבוע, לזרוק לי דברים שקניתי בכסף שלי, להוריד לי את המנעול מהדלת, ועוד