תשובה אחת
זה לא נורא בכלל, האמת שאפילו נהניתי. חצי מהזמן את פשוט יושבת שם ומדברת עם בנות, יש קצת תרגילים, יש סימולציה ומבחנים - תוך 5 שעות מסיימים וזה באמת קליל.

ואין לך סיבה לדאוג מהציונים אחרי כי זה שטויות, זה הכי שטויות בעולם ואין להם שום הכשרה להחליט כמה את אחראית או כמה את בוגרת. זה מגוחך.