5 תשובות
אתה משחק מול אנשים רנדומלים והמטרה היא להשאר האחרון במשחק
בואי פבגי נלמד אותך
אנונימי
שואל השאלה:
^את זה יש לי יותר זמן אני נראלי כבר יודעת מה עושים
^את זה יש לי יותר זמן אני נראלי כבר יודעת מה עושים
אנונימית
אאה מגניב אז תשחקי שם פשוט
למה לעבור לקלוף
במיוחד שאת לא יודעת לשחק אותו
למה לעבור לקלוף
במיוחד שאת לא יודעת לשחק אותו
אנונימי
תכלס לא מסובך
יש לך את המפה הגדולה ששם אין ממש הבדל בין הקול אוף לפפג'י, מה שכן יש הבדלים זה שאת יכולה לבחור שם כל מיני מודים (משחק מהיר, חמישים על חמישים ועוד כל מיני דברים מגניבים ששם חוץ מהמשחק המהיר אם את מתה את תחזרי לחיים)
ויש את המפות הקטנות ששם זה כל מיני מודים (את יכולה לעשות בחירה אוטומטית או לא) וזה קבוצה מול קבוצה
אם בא לך את מוזמנת לשלוח לי הודעה, אני מחפש אנשים לשחק איתם
יש לך את המפה הגדולה ששם אין ממש הבדל בין הקול אוף לפפג'י, מה שכן יש הבדלים זה שאת יכולה לבחור שם כל מיני מודים (משחק מהיר, חמישים על חמישים ועוד כל מיני דברים מגניבים ששם חוץ מהמשחק המהיר אם את מתה את תחזרי לחיים)
ויש את המפות הקטנות ששם זה כל מיני מודים (את יכולה לעשות בחירה אוטומטית או לא) וזה קבוצה מול קבוצה
אם בא לך את מוזמנת לשלוח לי הודעה, אני מחפש אנשים לשחק איתם
באותו הנושא: