התחברות הרשמה

עד כמה זה גרוע לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה?

אני יא והוא י והוא כזה חסר נסיון וביישן ואני ההפך יש לי ניסיון ועשיתי דברים אבל השיחה זורמת, מה אומרים?
25 באוקטובר 2023, 06:23
מערכת יחסיםהתבגרות    
5 תשובות
לא גרוע בכלל
ל
לאפה שווארמהה
כן בסדר גמור
I
It's happening again
לא גרוע נשמע ממש סבבה
N
NUEVA
זה לא נורא בכלל בהצלחה בזוגיות!
A
Akatsukit
הצטרפתי לשאלה
ט
טרסט
באותו הנושא:
זה פדיחה לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה?
מוזר לצאת עם מישהו שקטן ממני בחצי שנה?
זה נורמלי לצאת עם מישהו שקטן ממני בחצי שנה( אני בת 17) ??
פדיחה לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה?
לצאת אם מישהו שקטן ממני בחמש שנים זה נורא?או שגיל לא אמור להפריע?
זה בסדר לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה?
זה מוזר לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה ו3 חודשים אבל אנחנו באותה שכבה?
לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה בגיל ובשנתיים בכיתות זה מביך?
זה מוזר לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנתיים?
מביך לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה וחצי?
לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנתיים זה מוזר?