12 תשובות
אני לא נכנסת אני ישנה בשעות שיש זום
אין מצב שאני נכנסת
אין מצב שאני נכנסת
י זה סבבה לא להיכנס אף אחד לא זוכר ויזכור אותך ספציפית
לא נכנסתי לשופ זום
אני ממש לא במצב של להיכנס לזומים או ללכת לבית ספר וללמוד
אנונימית
לא נכנסת
אני אתחרט על זה כי אני בפיגור רציתי ויקח לי זמן ללמוד הכל אבל אני באמת לא מסוגלת
אני אתחרט על זה כי אני בפיגור רציתי ויקח לי זמן ללמוד הכל אבל אני באמת לא מסוגלת
אני עד אתמול נכנסתי כמעט להכל, אתה פשוט שותק ולא מקבל חיסור❤ (היום הלכנו לבית ספר פיזית אז היה חרא)
שואל השאלה:
כיתה י
כיתה י
לא נכנסתי לאף אחד מהם, רק כשהם התחילו הלכתי לישון.
ספציפית היום אני ערה חח אבל אני לא נכנסת
איזה כיתה את
אני נכנסת לא רוצה חיסורים ובעיות אני במדעית,כיתה ט
אני לא נכנסת מה זה השעות האלה מקשור 11
באותו הנושא: