3 תשובות
יש לי שומני ואני השתמשתי בהחלט רונית של דה אורדינרי ועשה לי ממש טוב
לא. לכי לטיפול פנים
לא בהכרח אבל פשוט להשתמש בסרום מתאים או קרם להסרת עודף שומן
באותו הנושא: