9 תשובות
שואל השאלה:
והנחתי שאני צודקת בגלל אגו
והנחתי שאני צודקת בגלל אגו
שואל השאלה:
אני כבר קוראת פסיכולוגיה
אני כבר קוראת פסיכולוגיה
אני מצטערת אבל בן אדם שנותן לדעות על נושאים סובייקטיביים של אחרים להקטין אותו הוא בן אדם חסר ביטחון שלא מבין שזה לא שחור או לבן
אגב מאיפה לך לדעת שאת מטומטמת עשית מבחן מהימן שיבדוק את זה או שזה פשוט חוסר ביטחון?
אגב מאיפה לך לדעת שאת מטומטמת עשית מבחן מהימן שיבדוק את זה או שזה פשוט חוסר ביטחון?
אנונימית
תקראי ספרים, לא רומנטיקה פנטזיה וכאלה אלא ספרי עיון בנושאים שמעניינים אותך וספרים שירחיבו את הידע שלך
שואל השאלה:
לא עשיתי מבחן וזה כן חוסר ביטחון ובגלל זה אני מנסה להשתפר,בשביל שהוא לא יהיה קיים
לא עשיתי מבחן וזה כן חוסר ביטחון ובגלל זה אני מנסה להשתפר,בשביל שהוא לא יהיה קיים
אני חושבת שהדרך האמיתית שלך לא להרגיש מטומטמת היא פשוט לקבל את עצמך כפי שאת לא להשוות בינך לבין אחרים ותמיד להיות פתוחה לדעות של אחרים ול-ללמוד משהו חדש
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני כאילו ממש חשבתי עם עצמי על זה והבנתי שגם מה שחשבתי שאני יודעת הוא לא בדיוק בטוח כי האנשים שהתווכחתי איתם על דברים הביאו לי טיעונים ממש טובים,ואז הבנתי שאני פשוט הנחתי שאני לא מטומטמת בגלל אגו ועכשיו אני צריכה להשתפר בשביל להיות חכמה
לא אני כאילו ממש חשבתי עם עצמי על זה והבנתי שגם מה שחשבתי שאני יודעת הוא לא בדיוק בטוח כי האנשים שהתווכחתי איתם על דברים הביאו לי טיעונים ממש טובים,ואז הבנתי שאני פשוט הנחתי שאני לא מטומטמת בגלל אגו ועכשיו אני צריכה להשתפר בשביל להיות חכמה
את לא מטומטמת אל תגזימי
את יכולה לקרוא ספרים
מורים פרטיים
ללמוד לבד בבית מחומר קל לקשה
יש אפליקציות שעוזרות
את יכולה לקרוא ספרים
מורים פרטיים
ללמוד לבד בבית מחומר קל לקשה
יש אפליקציות שעוזרות
שואל השאלה:
אבל מה אני יכולה לעשות?
אבל מה אני יכולה לעשות?
באותו הנושא: