התחברות
הרשמה
אם אני רוצה לכתוב אחים שלי, אז חייב לכתוב אחיי או שאפשר גם אחי?
24 באוקטובר 2023, 17:24
אחים
אמא
האח הגדול
5 תשובות
אחיי נראלי
ק
קארי בראדשו
אחיי
ס
סתם ילדה חמודה
אחיי ברבים
ת
תמיד הכל לטובה
אפשר אחים או אחים שלי
pink
אחיי
N
N0 nAme ?
באותו הנושא:
מה זו המילה though, ולא לכתוב לי פירושב אני רוצה לדעת אחך משתמשים בה
אני רוצה לכתוב לו כאילו אני שיכורה איך לכתוב לו מה לכתוב לו?
מישהו העלה סרטון שלו עם אח שלו ואני רוצה לכתוב לו "איזה מתוקק" או משהו בסגנון
אם אני רוצה להיות סופרת, נכון שאני חייבת לכתוב כל יום בלי הפסקה??
להכריח את עצמי לכתוב למרות שאני לא רוצה אבל מרגישה שאני חייבת??
אח שלי היום שנתיים בצבא ואני רוצה לכתוב לו על זה משהו, מה אפשר לכתוב?
אתמול אח שלי התחתן ואני רוצה להעלות תמונות משם לאינסטגרם, מה אפשר לכתוב?
איך לכתוב באנגלית 2 אחים?? (אח ואחות)
אני חייבת לקום לכתוב עבודה שתיקח לי בערך שעה לכתוב, אבל אני לר מצליחה לקום, מוטבציה?
אני רוצה להתקבל לשירות לאומי עם נוער בסיכון ואני צריכה לכתוב על עצמי. מה לכתוב חוץ משם, מספר אחים, תחביבים ומקום מגורים?
רוצה להעלות לסטורי תמונה שלי מחתונה של אחי אתמול מה לכתוב?