3 תשובות
שואל השאלה:
או שהוא לא חוגג בכלל
או שהוא לא חוגג בכלל
אנונימית
ראשון למרץ לא?
או שאם יש מישהי שיש לה בת מצווה זה הופך אותה לבת שלוש 0_0
או שאם יש מישהי שיש לה בת מצווה זה הופך אותה לבת שלוש 0_0
נראלי בדרכלל חוגגים ב28 בפברואר
אבל כל אחד יכול להחליט בעצמו אולי יש כאלה שמחליטים לחגוג דווקא ב1 במרץ, זה דינאמי זה לא בהכרח זה או זה, שניהם הם אפשרויות נכונות
אבל כל אחד יכול להחליט בעצמו אולי יש כאלה שמחליטים לחגוג דווקא ב1 במרץ, זה דינאמי זה לא בהכרח זה או זה, שניהם הם אפשרויות נכונות
באותו הנושא: