5 תשובות
לא לפתוח פה
וכן במיוחד למרכז
נתנו יום של שקט בשביל לתת לנו להרגיש שנגמר ואז מפציצים יימח שימם
הם מידי פעם מנסים לחדש את השיגורים כדי להגיד שהם פה... לצערינו כמעט כל יום יש שיגורים במיוחד ברצף
כן מה שהיה עכשיו למרכז לא קרה כבר קרוב לשבוע
נראה לי הם חזרו לירות עלינו
לא דווקא אני רואה שמתחיל לרדת הכמות אזעקות
לפני כמה ימים היה הרבה יותר
כאילו נגיד בעוטף עזה וכמה ערים בדרום עדיין יש אבל בכללי בשאר הערים פחות יש כבר
כן במיוחד המטח למרכז שהיה הרגע
זה משנו שכבר לא היה כמה ימים