12 תשובות
שואל השאלה:
אוף הוא כנראה לא מתאים לי
והרופא לא אמר לי להשתמש גם בערב בסבון כאילו הוא גם לא אמר שלא
אבל מה לא לשטוף את הפנים בערב?
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא יודעת אם זה pegging
אנונימית
יש משהו שנקרא pegging שזה אומר שהמוצרים מעודדים הוצאת פצעונים שהיו אמורים לצאת עוד כמה ימים על ידי ניקוי לעומק.
אבל, באותה נשימה זה יכול להיות רגישות למוצר או ייבוש יתר שמעודד הוצאה של פצעונים על מנת לאזן את העור.

תשתמשי עוד כמה ימים, אם המצב ממשיך להחמיר ולא להשתפר אז אולי כדאי להחליף מוצרים.
כמובן חשוב לוודא שאת משתמשת בקרם לחות שמתאים לך.
שואל השאלה:
אבל זה בטוח טוב להשתמש בסבונים נפרדים לבוקר ולערב?
אנונימית
^ אם את חוששת, אפשר להתייעץ עם רופא עור שוב לגבי זה, אבל יש סבונים עדינים שאין בעיה לשלב אותם עם חומרים פעילים.
שואל השאלה:
רופא עור המליץ לי
אני משתמשת בערב במשחה ובבוקר בסבון כמו שהוא אמר לי, ומשתמשת בסבון גם בערב כי אני רוצה שהפנים יהיו נקיות מה אני אלך לישון ככה... ושאלתי קוסמטיקאית אם זה בסדר היא אמרה שכן
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אני אדע
אנונימית
^ להתייעץ עם מישהו שזה התפקיד שלו כמו רופא עור או קוסמטיקאית.
או לחילופין לראות המלצות לסבון פנים עדין (אני אישית קונה בiherb ולא יודעת כמה זה רלוונטי עבורך)
שואל השאלה:
אהה כי אני אסביר לה אם אני קובעת רופא עור זה מסובך כי קודם כל זה זמן קדימה וזה קיצור אולי אני אנסה פעם אחת
אנונימית
^^ אפשר לשטוף עם סבון עדין לפנים שהוא לא סבון טיפולי.
באופן כללי, ההמלצה לחומרים פעילים ומייבשים היא להתחיל בהדרגה ולפי הצורך להשתמש בהם יותר
שואל השאלה:
יש לי סבון שכתוב עליו שהוא לא מייבש את העור, קניתי אותו בבי לא בבית מרקחת או משהו, את חושבת שזה בסדר?
אנונימית
^ לא יכולה להגיד כי אני לא יודעת מה הסבון, מה הרכיבים שלו
אבל לא הייתי מסתמכת על זה שכתוב שהוא לא מייבש