4 תשובות
בעיקרון אתה שליח אתה לא אמור לעשות את הדברים האלה, הם צריכים לשלם לך בנוסף לכל מה שאתה עושה
זה ממש עבודה פיזית ועל פיזיות מקבלים יותר בגלל בעיה כזאת או אחרת
אם אתה שליח תהיה שליח ותתעסק רק בזה
אתה רק בן 17, וכן זה ניצול כי אתה לא חייב לעשות את זה ובכללי אסור לך
בפעם הסאה שזה קורה פשוט תגיד שזאת לא העבודה שלך ולא משלמים לך על זה
ואתה לא יוצא חי בסרט אתה יוצא בן אדפ
זה ממש עבודה פיזית ועל פיזיות מקבלים יותר בגלל בעיה כזאת או אחרת
אם אתה שליח תהיה שליח ותתעסק רק בזה
אתה רק בן 17, וכן זה ניצול כי אתה לא חייב לעשות את זה ובכללי אסור לך
בפעם הסאה שזה קורה פשוט תגיד שזאת לא העבודה שלך ולא משלמים לך על זה
ואתה לא יוצא חי בסרט אתה יוצא בן אדפ
מנצלים אותך ללא ספק לדעתי
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
אתה מקבל על זה עוד כסף?
באותו הנושא: