5 תשובות
תיכנסי לעמוד של עופר שכטר או לסטורי של ישראל בידור ויש שם...
היא העלתה תמונה שפורצים את הגדר ועוד שטויות שהיא מבלבלת במוח
שואל השאלה:
יש לכם תירגום למה שהיא כתבה בערבית?
^^הכוונה היתה לחומת ברלין
^בערבית זה "הטיול של חייה" או משהו בסגנון
שואל השאלה:
ביצ