5 תשובות
תיכנסי לעמוד של עופר שכטר או לסטורי של ישראל בידור ויש שם...
היא העלתה תמונה שפורצים את הגדר ועוד שטויות שהיא מבלבלת במוח
היא העלתה תמונה שפורצים את הגדר ועוד שטויות שהיא מבלבלת במוח
שואל השאלה:
יש לכם תירגום למה שהיא כתבה בערבית?
יש לכם תירגום למה שהיא כתבה בערבית?
^^הכוונה היתה לחומת ברלין
^בערבית זה "הטיול של חייה" או משהו בסגנון
^בערבית זה "הטיול של חייה" או משהו בסגנון
שואל השאלה:
ביצ
ביצ