9 תשובות
לא ולא.
אנונימי
תשמעי יש ויש, יש גם ערבים שאיתנו ויש כאלה שלא אי אפשר להכליל
לא כולם
יש ויש כמו הבדואים נגיד שמשרתים בצהל שיש להם את היחידה הזאת יחסר 585 הם בדואים שאוהבים אותנו ובעדנו
הבדואים הם שבטים ערבים שחיים בעיקר בנגב.
יש המון גניבות ( כבלי חשמל ואפילו נשק מבסיסים ) שנעשות על ידי הבדואים
יש מעטים בצבא (כמו שיש מעט ערבים תכלס)
אבל באופן כללי , לא הם לא איתנו.
בשונה לגמרי מהדרוזים
שואל השאלה:
אז למה יש סרטון בטיקטוק ויראלי של הבדואים על מסוק עם שיר בערבית (נראלי) והם כאילו בדרך לפרק איתנו את חמאס
וזה לא גדסר הזה נראלי כי הבנתי שהם התפרקו ואין יותר יחידה כזאת
אנונימית
זה יחסר^
כן חצי הם משרתים בצבא עם יש להם העדפה ישראל או חמאס הם יגידו ישראל אפילו בדואי עשה כיאלו הוא מחמאס והרג מחבלים