5 תשובות
כן
עדיף ביום ולא בלילה.
אבל או זה לרפואה של מישהו אז אין בעיה (וגם נגיד עכשיו לקרוא את זה כתפילה על החיילים גם יכול להיות שזה בסדר)
אבל או זה לרפואה של מישהו אז אין בעיה (וגם נגיד עכשיו לקרוא את זה כתפילה על החיילים גם יכול להיות שזה בסדר)
שואל השאלה:
כן קראתי את זה על החיילים ושמירה גם על משפחתי ואזרחי ישראל
כן קראתי את זה על החיילים ושמירה גם על משפחתי ואזרחי ישראל
אנונימית
כן כל הכבוד צדיקה
תמיד מותר ומומלץ
באותו הנושא: