29 תשובות
לא
עדיף שלא
שתבוא אלייך
לא הבנתי למה לא מה הבעיה
אנונימית
אפשרי נגמר הלחץ על הדרום אבל עדיין יכול להיות שיש כמות ממש קטנה של מחבלים באזור אז צריך להיות זהירים...
מסוכן אהובה
המצב הביטחוני לא טוב
ויש המון האזעקות
ויש המון האזעקות
מה זה יש כמות של מחבלים קטנה אפילו אם יש סיכון שיש מחבל לא ליסוע תדברו בפייס טיים למה להיסתכן?
מה מסוכן חיימשלי מהממת כבר בקטשי יש אזעקות וצבא נמצא בכל נקודה אפשרית בדרום כמישהי שכאן
אנונימית
תלוי איפה בדרום:)
שואל השאלה:
הבעיה אבל זה ההורים שלי שלא מסכימים לי לנסוע
הבעיה אבל זה ההורים שלי שלא מסכימים לי לנסוע
לא יודעת לא הייתי מסתכנת יש הרבה אירועים את לא יודעת מה יקרה
איפה בדרום
שואל השאלה:
בש
בש
בטוח פה רצח!
אני גרה פה והכל מוקף בצבא ויש פה ביטחון ברמה מוגברת
ובקושי אזעקות
אני גרה פה והכל מוקף בצבא ויש פה ביטחון ברמה מוגברת
ובקושי אזעקות
אנונימית
שואל השאלה:
טוב מקסימום אני מת
טוב מקסימום אני מת
בטוח פה
יש שם טילים
יש גם שמירה בבאר שבע ובדימונה בכביש שם
יש גם שוטרים וכיתת כוננות
יש שם טילים
יש גם שמירה בבאר שבע ובדימונה בכביש שם
יש גם שוטרים וכיתת כוננות
יאט אתה מבאר שבע?
אנונימית
עדיין זורקים קצת לבאר שבע
קרוב לבאר שבע איזה חצי שעב נסיעה משם
שואל השאלה:
אני מאמין שבטוח שם אבל הבעיה זה ההורים שלי שלא יסכימו לי , גם בתכלס אין לי כלכך איך לשכנע אותם בגלל שהם אנשים קשים
אני מאמין שבטוח שם אבל הבעיה זה ההורים שלי שלא יסכימו לי , גם בתכלס אין לי כלכך איך לשכנע אותם בגלל שהם אנשים קשים
אה גם התחנה שם סגורה אם אתה בא ברכבת
של הצפון אוניברסיטה
אבל המרכזית פתוח רגיל
של הצפון אוניברסיטה
אבל המרכזית פתוח רגיל
שואל השאלה:
רכבות עובדות רגיל חוץ מבש אוניברסיטה
צפון ?
רכבות עובדות רגיל חוץ מבש אוניברסיטה
צפון ?
כן
רק שסגרו אותה אין לי מושג למה אבל איפה התחנה מרכזית פתוח כרגיל
רק שסגרו אותה אין לי מושג למה אבל איפה התחנה מרכזית פתוח כרגיל
שואל השאלה:
אה אז סבבה אני צריך רק את התחנה המרכזית וזהו
אה אז סבבה אני צריך רק את התחנה המרכזית וזהו
לא
כן אני גם כנראה אצטרך אןתה מחר חחח
נקווה שלא יהיה טילים
נקווה שלא יהיה טילים
שואל השאלה:
אמן , תודה שעזרת
אמן , תודה שעזרת
בכיף
באותו הנושא: