10 תשובות
מותר גם לבוא להצהיר דת עם צ'יזבורגר ביד.
השאלה אם יקבלו את ההצהרה שלך (:
השאלה אם יקבלו את ההצהרה שלך (:
שואל השאלה:
למה שלא יקבלו? אני גדלתי ולנדתי בבית ספר דתי
וחוץ מזה אני מתחזקת פשוט קשה לי ללכת עם חצאיות זה תהליך בגלל זה אני שואלת
למה שלא יקבלו? אני גדלתי ולנדתי בבית ספר דתי
וחוץ מזה אני מתחזקת פשוט קשה לי ללכת עם חצאיות זה תהליך בגלל זה אני שואלת
אנונימית
תדברי עם רבנית שתעסור לך
אל תעשי את זה
תעזור לך להתחזק וגם שתפנה אותך למי שעוזרת עם פטור לבנות
שואל השאלה:
לא צריכה מישהי שתעזור לי להתחזק אני עושה את זה בדרך שלי..
תודה בכל מקרב
לא צריכה מישהי שתעזור לי להתחזק אני עושה את זה בדרך שלי..
תודה בכל מקרב
אנונימית
תדעי שהם בודקים ברמה של מה ומתי את מעלה באינסטגרם
יש הרבה דתיות שהולכות עם מכנסיים אבל לפעמים הצבא יכול לראות את זה בתור הוכחה שלא מגיע לך פטור מטעמי דת.
נראה לי שעדיף לך פשוט ללכת עם חצאית. זה רק ליום אחד, באמת חבל שבגלל סיבה כזאת לא תקבלי פטור
נראה לי שעדיף לך פשוט ללכת עם חצאית. זה רק ליום אחד, באמת חבל שבגלל סיבה כזאת לא תקבלי פטור
אנונימית
שואל השאלה:
במה תעזור? בסך הכל שאלתי אם זה בסדר ללכת להצהיר עם מכנס אפילו טרנינג
במה תעזור? בסך הכל שאלתי אם זה בסדר ללכת להצהיר עם מכנס אפילו טרנינג
אנונימית
אני לא הלכתי להצהיר אז אני לא באמת יודעת אבל מבחינת היגיון אני אענה על השאלה
לצאת מצהל זה לא כזה פשוט, אני מניחה שאם יש לך כבר את הבסיס ללצאת מצהל שזה בית ספר דתי וזה פשוט תלכי עם חצאית בתור ווידוי שאת באמת תקבלי פטור
אני מניחה שבין כה וכו את תקבלי פטור אם היית בבית ספר וכל זה אבל תמיד טוב המילה ליתר ביטחון
לצאת מצהל זה לא כזה פשוט, אני מניחה שאם יש לך כבר את הבסיס ללצאת מצהל שזה בית ספר דתי וזה פשוט תלכי עם חצאית בתור ווידוי שאת באמת תקבלי פטור
אני מניחה שבין כה וכו את תקבלי פטור אם היית בבית ספר וכל זה אבל תמיד טוב המילה ליתר ביטחון
באותו הנושא: