25 תשובות
לא טעמתי בחיים
לא מה
כן איכס
אנונימית
לא טעמתי
נראה טעים וממש מושקע
לא
זה לא שזה טרנד זה אוכל
וואי אין לי מושג
יש אוכל ממש אנדרייטד
נגיד
וואי שכחתי איך קוראים לזה
מרק גולאשש
זה ליטרלי כזה טעים
שואל השאלה:
דיי תקשיבו מבינה שזה טעים אבל בואו
יש גבול לכל תעלול
זה אוברייטד רצח
אנונימית
לכל מי שלא טעם שווארמה אף פעם כאן... אתם ישראלים?
אנונימי
וגם
פתאום ממש באלי שווארמה כזה בפיתה
אבל אני צליאקית
אבל בכל מקרה
כן
לא סובלת טת זה
-S-
מה זה לא
שווארמה זה באמת כל כך טעים שאני מוכנה לאכול את המאכל הזה כל החיים שלי באמת מי שאומר ששווארמה זה אוברייטד באמת לא מבין עניין בתכלס זה אשמת בלוטות הטעם שלכם אז קצת מרחמת
יש להם באג בבלוטות זה לא קולט להם טוב
אנונימי
שואל השאלה:
שווארמה זה לא טעים נוו
יש לי טראומה מזה ומאז לא טעמתי יותר
אנונימית
ממש.ממש.ממש.לא.שווארמה זה פשוט אגדה!!
שואל השאלה:
צורחת השם שלךך
אנונימית
שווארמה זה אחד המגעילים סוריי
טעם של מרק מקולקל כזה
הלם הלם הלם כל האנשים פה שלא אוהבים שווארמב
לא אוברייטד בכלל
שואל השאלה:
אני ❤
אנונימית
שמעתי את זה הרבה השבוע
אף פעם לא טעמתי