4 תשובות
אני ב 3 יחידות כיתה י' ואני עושה ב 6 בערב.. לפי מה שהבנתי כולם עושים באותה שעה לא משנה איזה יחידות אלה.. אבל תבררי אל תסמכי על מה שאני אומרת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בכל זאת
תודה בכל זאת
אנונימי
806 הבגרות מתחילה ב-3 וחצי עד 7
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
באותו הנושא: