6 תשובות
4 חודשים כזה
זה תלוי בכמות השיעורים שלוקחים בשבןע אבל אין ספק שה תהליך ארוך מאודד
אם את עושה כפולות אז זה סדר גודל של חודשיים וחצי שלוש
אני עדיין לומדת
כבר ארבעה חודשים נטו בגלל שהייתי צריכה לחכות ל16.9 בשביל לגשת לטסט וגם בגלל המלחמה
אני ניגש עוד שבועים לטסט ככה ואני לומד כבר 4 חודשים..גם בגלל הגיל שאני צריך לחכות ל16.9
אנונימי
תלוי בכמות השיעורים וגם תלוי במורה נהיגה ובזמינות שלו