9 תשובות
היה אינטרנט לא טוב
נגמר הסוללה
שואל השאלה:
תקשיבו אני צריך תירוץ ש100% לא אשמתי ולא הייתה לי שליטה
תקשיבו אני צריך תירוץ ש100% לא אשמתי ולא הייתה לי שליטה
אנונימי
האינטרנט נפתח ונסגר כל שניה
נדפק לך הזום
המחשב עשה עדכון
שואל השאלה:
כן אבל אז יגידו לי אז למה לא נכנסת מהטלפון
כן אבל אז יגידו לי אז למה לא נכנסת מהטלפון
אנונימי
תגיד שלא היה לך אינטרנט וניסת להיכנס דרך הטלפון וזה עשה לך בעיות
הקישור לא עבד וכתבת למורה שזה לא עובד לך והיא לא ראתה את ההודעה עד שנגמר הזום
אנונימית
באותו הנושא: