12 תשובות
אפסים
מהר להוריד אותם
חיים בסרט
מטומטם
אם אנחנו מסכימים לזה אנחנו עם של זבל
שרצון זה טוב אבל לא
חחח חיים בסרט חחח
שהם מביכים והם בידיעה שהם הולכים למות אנחנו הולכים לפרק אותם
מאיפה שמעת על זה?
רצון זה טוב, אני רוצה פורש חשמלית
בעד שחרור כל החטופים? בטח שללכת על זה!

*פרט חשוב* - שתהיה בדיוק 5 דקות ואחרי זה להמשיך לתקוף
סתם מפגרים
דפאק רגע הם באמת רוצים?
אם כן איזה אפסים נשבע
שלא צריך להסכים לזה צריך לחסל את חמאס עד הסוף ככה זה תמיד כשנגמר להם הטילים או משהו הם מבקשים הפסקת אש ואחרי כמה חודשים חוזרים