4 תשובות
חברה שלי משתמשת בקרם של פנטן
אני שמה קרם של נטורל בבקבוק שחור ורוד נצנצים כזה וגלייז מספר 6 של סקארה
הקרמים של סקארה מושלמיםם אני ממליצה על 7 הוא נדירר הקרמים של נטורל ושל פנטן גם ממש סבבה
נטורל החדש וגלייז של נטורל