5 תשובות
לפי מה שאני רואה לחלק גדול מהשמאלנים נקודת המבט השתנתה מאוד
למה נראה לך שאנחנו מגנים על החמאס?
שואל השאלה:
תמחבלים ומה עם התומכי טרור ?
או אלה ששמחים שהורגים אותנו ?
תמחבלים ומה עם התומכי טרור ?
או אלה ששמחים שהורגים אותנו ?
אנונימי
אני עדיין שמאלנית למרות שהנקודת מבט שלי השתנה
אבל אני עדיין לא חושבת שצריך להרוג את כל הערבים אבל כן צריך להרוג את המחבלים
אבל אני עדיין לא חושבת שצריך להרוג את כל הערבים אבל כן צריך להרוג את המחבלים
נו אחי עוד לא הבנת שכל ה0מאלנ*ם שונאים את ישראל
אנונימי
באותו הנושא: